In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

16 July, 2008

natural of me...

X tatau la betul ke x the tittle atas tuh...lantaklah...

Time break...break ke? Tadi da break kat luar mkn ngn akunye ofismate...X perla, lagipun keje da siap tinggal nk flw up jer....

Nk cite ni, smlm aku wat facial sendiri kat umah....Bukan facial mcm selalu wat tuh..Ala guna cleanser jer...Tapi kali aku terajin sikit....Bosan dul umah. So, sebelum mandi tuh aku kejekan muka aku....hihhhhhiiiii...ala aku buang black & white head kat muka aku jer. Ya ampun sakit tuh. Aku mmg jarang sgt wat mcm tuh...Takut. Ye lah manalah tahu kan. Kalau g saloon tuh lain cite la kan...

Then aku wat la sendiri dlm bilik....berair gak la bijik mate aku ni. Tapi aku tahan gak lah...pas da settle semuanya aku tgk kat bahagian yg dikejekan tuh merah2 & bengkak2....Alamak mcm mane ni??? Aku mcm risau plak...Yelah manerlah tahu kan muke aku bengkaknya x surut2....Sgt risau.

Pastu aku g lah mandi sambil wat treatment kat muka tuh...Mula2 cuci ngn Olay Cleanser sambil tuh aku urut2 sikit muka aku....Pastu bilas la mcm biase. Pedih gak lah...*dgr mcm terlalu serius jer kan?*...Really mmg pedih tau...Pastu aku wapkan ngn air suam dlm 5-10 minit mcm tuh....

Pastu aku mandi la....Da settle semuanya aku baring2 atas katil...Aku tgk muka kat cermin bengkak2 tuh mcm da surut sikit....*aku senyum*. OMG nasib baik la bengkak tuh surut sikit, tapi merah2 tuh ttp ada lah....Pastu aku snap la gmbr muka aku....& hasilnya

Jeng Jeng Jeng Jeng....

Tu lah dia HASILnya....hihihhhihii..nmpk x merah2 kat muka aku tuh....sikit jer la. Nmpk cerah kan???? Hihihhihhiiiiiii. Tapi liang2 roma tuh aku kene kecilkan sikit la...Yg tuh aku kene serahkan pada YG ARIF la kan...pegi saloon la for other treatment. Aku jeles tgk kulit Kak Zura...Sgt licin & cantik.....Geram tau!!! :P

Tgk tuh senyum plak...Ntah ape2 kan...Muka aku tanpa sebarang solekan...maksudnya x pakai bedak langsung...natural face.

Muka yg telah ditepekkan bedak, sedikit eyeshadow & lip gloss...Ntah ape2 kan.




K la, weekend ni nk g potong rambut...Yahhhhooooooooo...Potong sampai paras bahu. Sbb sgt x tahan & rimas. So aku da buat keputusan MUKTAMAD..Weekend ni aku potong rambutku....