In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

28 July, 2008

X sangka, sedih & terkilan

~ MENDIANG VIVIAN ~

Last saturday, aku dpt berita sgt mengejutkan from Linda...She mentioned that one of my ofismate have passed away. Masa tuh aku terlelap dlm bilik sementara tggu tuk ke kursus perkahwinan di Zura's Akademik jam 1.30 ptg...


So, aku pun call my boss to reconfirm balik ngn dia...Jawapannya tetap sama...Tetibe aku rase sgt sebak waktu tuh...X tahu nk ckp ape...Just terdiam buat sementara waktu. Beberapa minit lepas tuh, aku call P tapi talian sibuk..Mgkin P tgh engage ngn my boss gak tuh....

Mmg x sangka betul..Baru jer last monday aku bergurau ngn mendiang...Siap gelak2 besar ngn mendiang...Aku mmg suka sgt MENYAKAT mendiang...Tapi tulah, mendiang mmg jenis yg happy go lucky...Waktu bekeje die mmg TEGAS & SERIUS...tapi time bergurau mmg x der masalah punya...Tapi mmg x sangke yg gurauan aku pada mendiang tuh adalah gurauan TERAKHIR aku padanya....


Waktu berkeje aku sering jgk la selisih pendapat, tapi x lama lah...kejap jer. Tu semua biaselah klu satu ofis kan...Mendiang salah sorang senior staff kat sini...Ramai yg kenal ngn perangai die...Rajin berkeje & sgt particular dlm keje sehariannya...


Mendiang punyai 2 org ank perempuan...masing2 masih memerlukan belaian kasih syg dr die lg...Bile terkenangkan my last post yg menceritakan gelagat anak2nya semasa dtg ofis tuh, aku jd bertambah-tambah sebak....terutamanya anak sulong mendiang....


Anyway, aku da kenal mendiang agak lama...byk suka duka yg kami berdua lalui....Tapi tulah kan kalau dah ajal menjemput, kite yg masih hidup ni mmg x der kuasa tuk menghalangnya...redha jer lah...SALAM TAKZIAH buat keluarga mendiang...Aku SGT TERKILAN sbb x dapat tgk mendiang buat kali terakhir kerana terpaksa menghadiri kursus perkahwinan bermula 26-27hb Julai 2008 di Bangsar...


Hopefully mendiang akan tenang & damai di tempatnya skrg ni.....