In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

16 July, 2008

Lega rasenya

Well as u all know kan, BUAH HATI PENGARANG JANTUNGku kan kuar outstation kan...
Semlm da lah diorng gerak lambat...aku cukup risau klu P kuar outstation jauh2 ni....Lagi la bile die yg drive...Biasela kan org DARAH MANIS....hiihhhhhiiiiii

Smlm pas balik keje, selang 2 jam aku call or sms P & tanya dia dah sampai mane...Yelah bukannya dekat2 Terengganu tuh tau...Jauh tau...Amik masa dlm 8-9 jam mcm tuh la...Kan lama tuh...Sampai jer umah aku call P & dia ckp dia dlm kesesakan lalulintas di Bukit Jalil...

APE????

Baru sampai Bukit Jalil??? Mase tuh jam da pun pukul 5.30 ptg...Lagila aku risau..X tatau la sampai pukul brp ni...Aku jarang bg P drive mlm2 ni...ntahla risau yg amat sgt...Bukan x percaya tapi tatau la nape...So, just reminded him to drive carefully..

Pastu selepas mandi jam 8.25 mlm, aku sms P tanya sampai mane?
P ckp da sampai TEMERLOH...P ikut highway pantai timur...Nti die kuar kat EXIT KUANTAN la kot...aku agak jer...Sempat lg tanya die da amik dinner die ke belum....tgk tuh betapa sygnya aku pada die....P pun ape kurangnya kan...Sama gak mcm aku.

So, masih ada sedikit kegusaran dihati aku lg...Maklum P masih x sampai2 lg kan...Tapi aku buat x tatau jer...Malas la kacau die..Dah la P yg drive...nti naik HANTU plak dia asyik kacau die drive...So aku tgk la TV tuk hilangkan kegusaran hati aku...Nasib baik mlm tadi cite x boring sgt...Mlm tadi aku tgk cite SINDARELLA ngn my ofismate merangkap housemate aku, LINDA...gelak sakan tgk bab2 yg kelakar....Ntah ape2..Tapi mmg kelakar sgt tau mlm tadi punya episod...gelak x sampai x sedar diri...kah kah kah kah

So, pas abis cite tuh mata da mula layu dah...Ngantok la beb...Dah x tahan sgt mata aku masuk bilik baring2...Tapi sebelum tuh aku sempatla sms P dia di mana kan...P ckp da sampai KERTEH...ala jauh lg tuh nk sampai Kuala Terengganu...Mgkin kat2 kul 12 dia sampai....

Aku x sedar yg aku terlelap plak...sedar tepon berdering jam 11.58 mlm....Alamak????
Adakah P call??? Tetibe hati aku berdebar-debar plak...tatau nape tau...
Ngn mamai2 tuh aku angkat & dgr betul2...suara P yg keletihan....


"B, P da sampai hotel ni. Nk check in jap, pastu nk singgah stokis tunjuk muka.Pastu P balik la hotel balik. PENAAATTTTT la B" : P

Ala kesian betul dgr suara die...Nk wat mcm mane kan. Da tugas so nk x nak ape boleh aku buat...


" Ok syg. Esok ni nk B kejutkan pukul brp? " : Me


" Mcm biaselah. Sebab program start jam 9.00 pg " : P


" Syg x penat ke? Tadi B terlelap la P. Sorry la : Me


" X per la B. P x marah pun. P tahu syg ngantuk kan. K lah syg sambung tido balik K : P


" Hurmmmmm k la P. Jgn tido lambat sgt k..B tido dulu K. Syg P (This word aku selalu ucapkan pada P..P pun sama) " : Me


" K B, take care & nite B. Sweet dream k . Syg B jgk " : P



Hati aku rasa cukup lega bila tahu P & Aman da sampai Terengganu....So, boleh la aku tido ngn lenanya.....hihhihhihihhii...



Begitulah dia PERASAAN aku bila waktu P outstation...Selagi die x sampai ke destinasinya, PASTI aku yg x senang duduk....




SGT RISAU !!!