In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

09 July, 2008

Masa berliburrrrrr


Hmmmm...sejak 2 3 hari lepas aku sgt bengang ngn somebody...somebody yg PERPECT la katakan...die jer yg betul walaupun die yg mulakan dulu...ntahla malas la nk fikir pasal die...Buat kite serabut jer...

So smlm pas abis keje, aku, P & Aman g la berliburrr di Summit...Tujuan sebenarnya nk g tgk wayang...Nk tgk cite terbaru di pawagam iaitu HANCOCK....weeehuuuuuuuuuu best sgt...Aku sgt kecewa sbb last sunday x dpt tgk sbb x der tiket...sgt TENSION...

So, sampai sane P g redeem tiket yg telah dibooking ngn AMAN....V akan tgk di THX hall...Wahhhhh hall yg paling besar kat GSC Summit tuh.....

Pas da beli tiket, tgk jam alamak ade 1 1/2 hour kene tggu. So, mula2 P & aman g la main china drum kat ade satu kedai games kat summit tuh...Da puas main kat situ, aku plak gatal2 ajak P & Aman g karaoke di Melody, tgkt 3...Kedai tuh warna hijau...ok la tempat die...sgt bersih.

So, pas da byr kat kaunter kami pun masukkan la bilik no 8....Mula2 amik 4 lagu jer....
So, P startla mencari lagu2 kegemaran...P nyanyi lagu dr kumpulan SCREEN...Aku da x ingat tajuknya....Pastu giliran aku plak pilih song...aku pun pilih la lagu UKAYS...3 buah lagu dr kumpulan UKAYS iaitu " Bila diri disayangi ", " BILA PURNAMA MENGAMBANG " & " DI LUAR KEMAMPUANKU "...Tapi nyanyi ramai2 sbb suara aku x kuar...hahahahahhahaaa *boleh plak mase tuh suara hampir hilang*

Pas masing2 da lepaskan TENSION dlm bilik tuh, tgk jam da hampir waktu tayangan...Kami pun bergerak la ke pawagam...Aku mmg x sabar nk tgk cite tuh....

So far cite HANCOCK mmg sgt best. Korang yg belum tgk pegi la tgk skrg...mmg best giler...Ada part sedih, gembira, dramatik & ganas sikit la...Nway aku mmg cukup berpuas hati ngn HANCOCK..mmg x rugi la menontonnya....


Nyanyi ramai2...aku da kehilangan suara....