In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

03 July, 2008

Marah tahap cipan...

Eeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii..........
Geram betul la ngn adik lelaki aku sorang ni....
Buat hal lg....ahhhhh TENSION bangat ni....

Yestersay INA call & bagitahu yg her twin x balik umah da 2 hari....Aku pae lg terkejut la dibuatnya....Boboy x balik UMAH??? 2 hari plak tuh..manela die pegi...

Ina ckp ayah call & sms die langsung x balas2 & angkat...ANGIN giler aku bile dgr Ina cite ngn aku...Ape la nk jadi ngn adik lelaki tunggal aku ni....

So, aku tryla call die..suddenly ade org angkat tapi letak balik...Then aku call balik same jgk..Letak tepon tanpa suare....Bayangkan hampir 20 MISSED CALL kat hp die tau....Ya ampun GERAM & MARAH tahap CIPAN da ni.....

Last2 aku call ayah & tanye ape da berlaku...manela tahu kot2 boboy merajuk ngn ayah....Tapi ayah ckp die nk g bekas umah sewa nk kemas brg2 die...tapi dah 2 hari x balik umah....Ayah sms die langsung x reply....

Ayah aku da naik FED UP ngn die...da malas nk layan...ayah ckp lantak la die nk jadi ape...
(Tpi aku tahu ayah sgt syangkan BOBOY...cume ayah kecewa & kecil hati ngn sikap BOBOY)

Hmmmmm well, aku just ckp ngn ayah x payah fikirkan sgt pun hal ni...Nti Boboy balik la tuh...Aku siap pesan ayah jgn terlalu ikutkan perasaan bile Boboy balik nti...

Until today x der kabar berita ttg boboy...aku tggu sampai ptg ni...Aku da byk kali call die tapi x berangkat & @ the end tepon tu asyik la diluar kawasan....SGT GERAMMMMMMM

Hopely Boboy selamat & x der la bende2 yg buruk berlaku pada adik aku sorang tuh....