In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

05 July, 2008

Kete aku...

Aduh aduh aduh....
Da 5 hari aku g keje naik MOTO....
Keteku sakit...kesian die.Da masuk workshop start isnin lg...

Biasela kan kete da lama...kete tu aku pakai sejak tahun 2002 lg...skrg ni da masuk 6 tahun kot aku pakai...Kete tu ayah aku yg belikan...Tapi bulan2 aku byr la...hihhihiiii...anak ayah kan...
So, sampai skrg die x byk la meragam sgt....cume kalau aku x care ttg die, die akan buat tahi...hihihih buat hal la...

Hmmmm baru2 ni hantar workshop sbbnya...sgt pelik.
Awal bulan lepas aku baru jer tukar minyak itam....tapi last week aku check tgk minyak itam hampir kering...adusssss aku terkejutla...mcm mane cepat sgt kering...Lagipun aku x bwk jln jauh pun...cume balik seremban & g keje jer....

Selalunya 2 bulan baru aku servis...Bile Wak Nan check rupenya minyak itam da masuk kat enjin kete....ntah la aku x faham sgt ttg kete ni....P la yg uruskan semuanya....So, jap g nk amik kete aku kat Puchong....Hmmmm so hari ni melayang RM585....Semalam da melayang RM1000 +++...wahhhh gile betul la...

X per la ape nk buat...da keperluan kan..hihihiiiiii....

X sabar nk amik kete aku.....