In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

15 July, 2008

Ditinggalkan lagi...

Hari ni aku ditinggalkan lagi oleh P...uhuks!!!! Baru semalam tgk muka dia, then ari ni kene kuar balik....aduh gi mana bila kawin nti ni....

P outstation ke pantai timur sampai ahad ni...So bored. Nasib baik dia g ngn Aman, x der la aku risau sgt...Atleast ada 2 driver...So kalau ngantuk boleh tukar2 driver. Ni x gerak2 lg ke Terengganu...X tahu la sampai pukul brp tuh??? Confirmla tuh midnite baru sampai sane....So, agak sunyi la tanpa gurauan daripada P....hahahahhahahahha...Mcm kelakar plak. SUNYI KONON....

Well hari ni nk balik awal..Ptg ni xjadi meeting club, so nk balik cuci baju...Baju da menimbun dlm bakul tuh....Aduhhh sgt malas..Itulah aku klu baju kotor da byk aku akn jadi mls nk cuci...tu sebab aku suka cuci hari2...Tapi membazir air plak kan....Ape2 la labu.

Esok aku bakal bz...pasti aku akan tension sedikit...so, aku kene make sure kene control sikit...mane la tahu ada jer yg akan membuat aku tension nti.

Alamak da hampir pukul 5 la...kene siapkan keje sikit jer lagi ni....Kat luar tuh nk hujan plak.So better be hurry....

K la...bye2..See U tomorrow....