In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

07 July, 2008

Konsert Suara Emas @ Istana Budaya

Last weekend aku melepak umah Car9 & Kak Zura... So, sabtu lepas aku keje sampai pukul 2pm...Pas keje aku terus g amik my car kat Puchong ngn P.Then aku balik umah tuk siap2kan diri aku...Malam tuh aku, Kak Sha & Kak Zura nk g tgk KONSERT SUARA EMAS di Istana Budaya, KL.....Weeehuuuuuuuuu bestnya....Yg pegi perempuan2 jer..Yg lelaki duk umah jage anak2 yg comel...ahaks!!!

Artis2nya seperti Adibah Noor, Misha Omar, Shafinaz, Karen Kong, Den Bisa & Dhilip...So persembahan mereka mmg best gile exspecially Adibah Noor, Shafinaz Selamat & Misha Omar....Tiketnya xla mahal pun cume RM21.50 jer...Pastu Kak Zura amik seat yg betul2 menghadap STAGE, sebaris ngn VVIP....hihihihiiiii. So, show abis dlm pukul 10.40 mlm...Ingat nk balik terus, tetibe Kakak Ipar Kak Zura ajk g bergambar ngn Kak Dibah Noor plak...So, kami pun g tggu kat depan bilik Kak Dibah Noor...Beberapa minit kemudian Kak Adibah pun kuar & v all bergambar ngn die...Die mmg SPORTING giler...Sgt PERAMAH. Then v all bergambar la ngn Kak Dibah...Kak Zura & Kak Sha jeles ngn aku sbb aku jer yg bergambar berdua ngn Kak Dibah...hahahahahaaaa.....Cantik die mlm tuh...Ngn pakaian SONGKET die berwarne PURPLE...*warna kegemaranku* lg....

Shafinaz & Misha Omar pun ape kurangnya...Mmg best suara & persembahan dieorng mlm tuh....Mereka pandai berinteraksi ngn audience...Masing2 bwk 3 buah lagu kecuali Kak Dibah, hanye 2 buah jer....
Abis jer bergambar v all pun singgah SUPPER kat OLDTOWN WHITE COFFEE di Jln Yap Kwan Seng, KL.....Perut aku mmg lapar sgt2, Sbb ptg x mkn ape2...pastu ngn x LUNCHnye...so ingat nk order roti bakar jer tapi bile tgk menu ade ASAM LAKSA , then aku order la...Minuman plak aku order Cold OLDTOWN WHITE COFFEE. Kak Zura mkn Mee Udang kot & Kak Sha cume mkn Tuna Toast jer...X boleh mkn byk takut kuar balik...hihihhiiiii...tu semua gara-gara tgh MABUK...

Pas masing2 da kenyang v all balik umah Kak Zura...Sampai sane dlm pukul 1.00 pagi...Bukan main lg v all together2...hihihihihhiiii...Midi & Kak Sha balik Sg Buloh, dieorang x tido umah Car9 & Kak Zura...cume aku jer yg tido umah dieorang...
Sebelum tido sempat lg sembang2 ngn Kak Zura...sedar2 da pukul 2 lebih...patutla mata ni berat semacam jer.... Keesokannya, kami g breakfast kat Kalfood Restaurant, MRR2...siap lunch sekali...hahahhaahaaa.Aku mkn nasi putih ngn keli bakar.....Makanan die mmg byk sgt. Pilih jer mane satu yg berkenan dihati.... Selepas perut kenyang aku pun berangkat pulang..sebelum tuh hantar car9's family ke umah Mentua Car9...Then barula aku & P balik umah...

Aku ngn Kak Dibah...
Family in law kak Zura yg mmg sgt2 hapenning....

My bestfriend forever....


Our supper selepas tgk Konsert.....tu la die ASAM LAKSA aku....sgt sedap....

Kak Sha yg comel hanya makan Tuna Toast jer....sedap tau.X leh mkn byk sbb Kak Sha takut kuar balik...Kesian betul kan...

Ngn Kak Zura...Sempat lg posing time mkn....Kami mmg suke bergambar...hihihihhihihhi