In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

23 July, 2008

Just a short one

Photo Dania semasa die ikut PAPA die Badminton Tournament @ Tmn Megah....Suka tgk gelagat Dania yg sgt COMEL mlm tuh....Yg paling penting Dania mmg KUAT MEMBEBEL & PANDAI BERPOSING....

Dania ngn PAPAnya...Ibu jauh di selatan...Sian Dania kan.

K lah...yesterday mmg sgt la bz....Ngan aku yg sgtlah moody. X tahu napekan...

Kebetulan malam tadi ada Badminton Tournament yg dianjurkan olek Kelab Cinta WorldWellness @ Dewan SS24, Tmn Megah, PJ start jam 8.30 mlm sampai 11.00 mlm..Aduhhhhh hari bdn sakit2 siot..So, mlm tadi sebelum tido aku telan 2 biji penadol...Almaklumlah takut x boleh bangun esoknya.


Smlm aku KALAH lah...hihihhihiiii... X perlah bagi chance lah pada mereka2..Akunya pasangan Linda. Main jer...Lagipun aku x nak lah paksa2 mereka main nti tension plak dieorg...hihihiiii

So pertandingan dibahagikan kpd 2 iaitu beregu lelaki & beregu wanita...So far sambutan amat meberangsangkan kecuali team wanita yg kurang dpt sambutan sikit...x tahu la nape.


V all main KALAH MATI.


Pertandingan tamat jam 10.30 mlm. Juara kategori lelaki dimenangi oleh regu HAZERI & JAILANI & bagi wanita plak KHATY & NITA....So tahniah tuk dieorg yg berjaya tuh...Hadiah telah disampaikan oleh our Penaung & Penasihat kelab...

Gmbr2 nti aku upload k...x sempatlah nk upload.