In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

10 July, 2008

x der mood

Well...today mmg aku x der mood..Mcm malas sgt nk keje. Sebabnya pagi2 bile aku bngun tetibe belakang aku sakit....ahhhhhhh x suke la...last nite aku da janji nk kejutkan P pukul 6.00 pagi...Tup tup tup aku x sedar...

Aku tersedar jam da pukul 6.40 pagi....OMG aku da lewat tuk kejutkan org bujang tuh.....
Then tanpa lengah aku terus call P ngn keadaan diriku yg MAMAI tuh....

Pastu aku terdengar suara P yg baru bangun...La P baru bangun??? Aku ingat dia bangun dari tadi..Ye lah mgkin aku da janji nk kejutkan die kan??? So, P x der la kunci jam...Ape la aku ni...

Pastu dia mcm terkejut la sbb da bangun lewat...Nasib baik la dia x marahkan aku....Ala P jarang sgt marahkan aku...hihiihihiiii syg P. Actually P kene g PD sbb ader exhibition. So, kononnya dia da janji ngn salah sorang ofismate dia...Jam 7 pagi die tggu kat BUS STOP kat komuter station Tmn Dato Harun tuh....Tup tup terbangun lambat...kesian P....nk wat mcm mane aku betul2 x sedar..Maklumla mgkin penat kot sbb last nite ada BP @ HQ...sampai umah pun hampir midnite....sorry P

Pas aku da call P, aku bangun solat & iron baju...*sambil merungut-rungut belakang aku sakit*

So, dtg ofis kene drive sendiri la...masa on the way ke office aku tgk meter minyak aku hampir KERING....alamak sempat ke nk sampai ofis....Aduhhhhh geramnya.P plak x menton langsung pada aku. Nk marah pun x guna sbb mgkin P x perasan kot...Nways aku bwk jgk la sbb malas nk pegi kat Tmn Medan tuh walaupun stesen minyak tu yg paling dekat sekali, tapi disbbkan pagi-pagi mmg ramai org nk isi minyak...So, aku nekad bwk jer..Nti isi kat Shell, New town....hihihiihihiiiiii..*confident betul*.

Dlm hati aku berdoa supaya minyak tuh cukup...FINALLY aku sampai gak la kat petrol station...Aku isi cume RM20 jer..Tuh pun x sampai setengah TANGKI....*mengeluh*.

Sampai jer ofis, ofis x buka lagi...Ehhhh aku ni sampai awal sgt ke? Then tgk jam laaaa baru pukul 8.25 pagi...Kira awal la tuh....Then tggu la dlm kerete about a few minutes....Last2 pukul 8.40 ofis buka....

Pas punch the card, aku terus masuk bilik & duduk sambil bersandar...Sgt TENSION sbb belakang ni sakit....aahhhhh agak kurang selesa....Tapi just IGNORE jer, malas nk layan sgt.

So, aku buat keje mcm biase...Bile time LUNCH aku lunch, bile time nk balik tuh balik la kan???

Ape lg nk tulis ni...HMmmmm malas la...Nk LUNCH jap. Perut lapar da ni...Nti sambung cerita....

:)