In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

09 July, 2008

Terkilan...

Ntahla...sejak pagi tadi aku rase mcm ade x kene...
Smlm aku sgt HAPPY & CERIA waktu berlibur, tapi pagi tadi MOOD agak down sikit la...

Aku pun x tahu nk ckp mcm mane???
Aku jd sgt2 sensitif & cepat sebak...actually ada la bende yg buat cukup terusik & terase...Selama aku hidup ni & sampai ke saat ni...perasaan aku jd begitu hiba bila aku mengenangkan something yg berlaku sejak akhir2 ni....

Kadang aku tertanya2 pada diriku....
It's i'm really BAD GIRL???
Aku ni JAHAT ke???
Mulut mcm CIBAI ke???

Aku pun xtahu la...well have somebody hated me so much...i really dunno ape yg membuatkan that person really hated me...Tapi yg pelik mase dia kawin tuh, siap jemput aku & termasuk org2 yg dia pernah kutuk dulu...
Then skrg ungkitkan kisah lama...cerita sana & cerita sini...
Pastu dapatkan simpati ngn kwn2 die yg mmg memahami die *konon*...

Y dia masih boleh memburukkan kite sedangkan kite cube berbaik2 ngn dia...Ape maksud die sebenarnya...Nk ckp aku jeles ngn dia....OMG pleeaaassaaaaa la...Ingat hubby die tuh hensem ke & boleh wat aku jeles...tolong la. Dia tuh yg jeles ada la...Biasa la dpt suami yg 'hensem' ni ssh sikit kan...Aku happy ngn si DIA...Rupa bukan sebagai ukuran k. Bersyukur la ngn ape yg kita ada skrg ni...

Aku tahu dia skrg tgh GAH berbanding aku..punyai segala-galanya...Seorg suami yg cukup memahami, menyayangi serta menjaga dia, tapi nape die begitu BERLAGAK sgt SKRG ni....Now tgh pregnant...so pls la.U already have everything k..

Aku tahu die bermula dr bwh so WHAT??? Patutnya BERSYUKUR bukannya BERLAGAK k.

Cume aku cukup terkilan kerana sebelum ni satu ofis aku kecoh jgk la gara2 penulisan blog dia yg membandingkan SYARIKAT DIA SKRG ngn SYARIKAT SEBELUMNYA...mmg la die x mention sape2, tapi nape nk tulis blog & mengutuk2 org...Dpt something ke???

Jgn la berlagak baik di depan org. Lemah lembut la, berbudi bahasa la..cermin la diri sendiri...Tu semua LAKONAN jer. Dulu hubby die suh aku cermin muka aku sendiri...mmg aku da buat pun.Dan aku sedar sape aku. Bukanla seCHATEK die, seHEBAT die, tapi hubby die mmg x kenal aku pun. Just melalui cerita die shj..

Aku ingat lg time die bermasalah, sape yg die cari??? Aku tahu semuanya ttg die walaupun x lama aku kenal dia...Tapi tolong la. Nk ckp ttg aku boleh, but pls la biarla ko kenal aku betul2 k.

Skrg aku bahagia ngn hidup aku. Aku punyai keluarga serta somebody yg cukup menyayangi diriku...Now aku cukup bahagia sbb aku punyai kwn2 yg selalu memberi tunjuk ajar serta boleh berkongsi cerita2 suka & duka.

Di office ni mmg la akan ada konflik, tapi bila keje sebumbung ni wat ape la nk masam2 muka, kalau aku mula2 tuh mmg la bengang tapi bila aku fikir balik, ia akan membazirkan masa aku...Tapi nk MENTION kat sini yg

" I LOVE ALL OF U GUYS & GIRLS....."...don't get me WRONG ok...

Thank's to KAK ZURA..She is very wonderful WOMEN yg pernah aku kenal. Jenis yg mmg STRAIGHT forward. Sgt suka bercerita...Aku suka melayan die bila time berborak...Sorang lagi KAK YATIE...aku suke BULI die...hahahahahaaaa....sgt COMEL orgnya..hihihiihi. Mmg jarang JUMPE tapi selalu borak kat TEPON la..Sebenarnya ramai yg aku sayang....Cume aku x tahu la yg mereka menyayangi aku ke tidak as a friend..*ish ape la effa ni asyik buruk sangke jer??*

Bila aku fikir balik, kawan ni biarla beribu pun...tapi nk cari yg betul2 KAMCING mmg la ssh kan...Tapi aku cuba berkawan ngn seberapa ramai org...x kisah la janji mereka jujur tuk berkawan ngn aku...

Whatever it is....Aku ttp anggap dia KAWAN aku walaupun dia x boleh terima aku...