In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

17 July, 2008

Good Job Effa !

Hurmmmmm....well pagi tadi aku bngun aku da x tatau nk pakai baju ape ke ofis....Ahhhhhh malasnya nk pilih2 baju then nk padankan ngn tudung lg....

Klu isnin & rabu aku x pyh fikir sgt sbb pakai uniform je. Cume hari selasa, khamis & jumaat jer agak pening nk fikir....Bangun awal tadi. Pukul 6.30 da sedar...Terus bngun solat.

Amik masa 15 minit pilih baju...baju aku x der la byk sgt, tapi boleh pening gak la nk pilih.hihihhihihihiii...Aku jenis yg x kisah sebenarnya...Pakai jer, tapi hari ni lain plak...mood malas tuh dtg kan...So, last2 aku amik la baju kurung moden warne dark green & kainnya ala2 songket kot...ntah la..bantai jer la.

Baju tuh sebelum ni aku x muat exspecially @ my a** la kan....hurmmmm so skrg aku da muat balik pakai....aku terkejut pagi tadi tgk da longgar....Sukenya sukenya sukenya....

Baju tuh da berusia hampir 5 kot...Lama kan??? X sangka aku masih muat lg pakai....cume warnenya da agak kekaburan sikit...hiihihihihihi

Inilah die baju yg aku maksudkan tuh....Warna pun da kelabu asap...x per la janji aku selesa. Masih ok ape kan??? X lah buruk sgt pun...


So, maknanya berat ku da turun la yer...x sure lg sbb x timbang lg..Nti aku timbang la. So ape yg aku usahakan selama 2 mggu ni berhasil la yer.....Tentu En Hafiz kite nti bising kat kite...bersusah payah turunkan berat bdn....Aku tahu P menerima aku seadanya, tapi ntahla aku nk turunkan gak berat aku ni...walaupun sedikit....hahahahhaaaa

Wahhhhhhh GOOD JOB effa.....suke sgt.

So kene teruskan usaha berGANDA ni...Aku bukan la nk kurus sgt pun. Sbb nk kawin ni kan, takut baju nikah x muat kat bahagian tutttttt.....hihihihihihihii


K lahhhh...nk wat air jap...nk minum air panas plak rasenya....

GOOD JOB !!!