In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

14 July, 2008

Yahoooooo...

Hmmmmm....

Ape ye nk cite ni...Oklah, ceritanya begini pagi tadi P ade booking tiket tuk tgk wayang cite HELLBOY 2...so aku mcm excited giler la..P nk ajak Aman sekali tapi mlm ni Aman bertugas then x boleh la ikut sekali...Kesian Aman....

So, ptg tadi start dari jam 2ptg sampai 5.30 ptg tadi, company aku ada buat satu event for our member...So, P mmg la akan terlibat sbb dia jadi EMCEE (pengerusi majlis)...Waktu tanyangan HELLBOY 2 tuh pukul 7.30 ptg...mmg x sempat la nk pegi amik tiket...Ingat abis cepat...biaselah kan...Hmmmmm aku mcm frust la sbb hari ni jer dpt tgk wayang ngn p berdua jer....Sebabnya esok sampai ahad dia da kuar outstation ke Pantai Timur...uhuks!!!

Aku ni asyik kene tinggal jer...kesian tau...So, yg buat aku suprisenya, P tetibe dtg kat aku & berbisik pada aku

" B, nk tgk HELLBOY ni mcm x sempatla.Program baru abis ni (mase dia bisik kat aku jam da hmpir pukul 6 ptg. Mmg x sempatnya)..So ape kata P belanja B mkn jer" : P

" Ala....x bestnya..Esok P da nk kuar balik" : Aku

" X perla. P belanja makan kat SECRET RECIPE k" : P

" Mahal la P..buat ape membazir" *konon, padahal sgt HAPPY mase tuh* : Aku

" Mana ada mahal B, jom la kita mkn kat situ k" : P

" Hmmmmmm k lah. Mana2 lah P...janji perut kenyang : Aku

Yahooooo bestnya. Ape ye nk mkn nti...tgh FIKIR ni...ape agaknya yg sedap2 kat SECRET RECIPE tuh....Kalau P da tentunya dia akan order spagetti ngn meatball....aku da tahu dah....

So, hari ni mmg aku x berdiet langsung...Aduhhhh mcm mane ni. Mampusla aku....X per la.Kene BERUSAHA ni...So start esok aku berdiet balik sbb P x der.....Kalau P ada mmg la aku x leh berdiet langsung....