In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

11 July, 2008

Balik kampung....

Hari ni sampai ofis tepat jam 8.20 pagi....Tgk ofis x buka lagi...Then aku terus g beli my breakfast dulu....Aku mkn roti jer....mcm teringin nk makan roti yg dijual kat kedai roti 'KINGS' berdekatan ngn ofis aku tuh....da beli roti aku balik ofis balik...

Sampai ofis aku masuk bilik...Then aku tgk bilik mcm berserabut..So, aku kemaskan la sekejap. Siap kemas meja2 trainers lagi...bagus x????

Mood rajin la tuh...Ala time2 dieorg x der ni la baru boleh kemas...Kalau x ssh gak la...Dieorng suke menyepah....hahahahhahaaaa. Sorry guys...kutuk2 u all...

Then da settle keje2 mengemas aku pun buat hot coffee & breakfast la....sambil breakfast sempat la baca blog 'somebody'...saje suka2....pas da settle keje2 memakan tuh, aku sambung wat keje aku...Bilik BDT agak sunyi ari ni sbb kebanyakan trainer kuar outstation.

  • Edman & Mukhlisin ~ Outstation @ North sampai 21/07/2008.
  • P & Malek ~ Exhibition @ Golden Strait Villa, P/Dickson sampai 13/07/2008.
  • Zul ~ Outstation @ South sampai 13/07/2008.
So, today kene sharp ni kuar ofis sbb nk g PD hantar brg kat P...So, x leh lengah2 nti kalau dah sesak mampus aku...confirm sampai lambat...

K la, jumpe next week k....ADIOS