In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

08 July, 2008

X puas hati????

Hmmmmm well title atas tuh mmg terlalu byk maksudnya....
Alkisahnya ade la sorang HAMBA ALLAH ni yg x tahu la ape motifnya, tetibe mengutuk my blog....& my ofismate....X tatau la pasal ape la die menyibuk-yibuk nk mengutuk our blog...

Aku x kisah la sbb mulut org kan...kite x leh halang tapi mmg aku sakit hati bile bace blog die...
Yg buat aku x puas hati ialah that HAMBA ALLAH tuh siap mengutuk yg aku ni 'PEMBOHONG & buat cerita dongeng' dlm blog aku...

1 perkara jer aku nk remindkan die....Kalau MENYAMPAH bace blog aku x payah la visit & bace...X payah sibuk2 nk tahu perkembangan aku ni...Nti lg buat die sakit hati & menyampah bila bace " cite2 DONGENG " aku ni....

Aku terfikir jgk la, kalau die naik MENYAMPAH baca my blog nape la sibuk2 sgt nk baca lagi....x ke BODOH namenya tuh....mmg sound very rude kan...tapi da mmg betul la...kalau da menyampah x payah BACA.

Well ape2 pun aku x kisah la die nk ckp ape....Hamba Allah ni siap ckp aku terase pedas sbb aku termakan cili....mmg la cili tuh pedas kan...Aku bukan terase pedas ke ape, cume cara die kutuk aku mcm la die kenal aku sejak aku lahir...Kenal pun baru SETAHUN JAGUNG, ckp kenal aku sgt2. Kenal ngn perangai aku....ohhhh pleasssseeee la.. Siap ckp aku ni teman bershopping, lepak2 & sepermainan....Weiiiiii tolong la...Lame sgt ke??? Ko x kenal aku lg ok...X pyh nk nk ckp ko tuh kenal sgt2 ngn aku....Siape die nk kutuk aku...Weeiiiii boleh bla la....Aku x heran ko nk kutuk2 akula....

Aku x faham sgt nape la die masih nk kutuk2 aku, mmg la dulu aku pnah buat die angin tapi aku da mintak maaf ngn die sbb aku ni kaki sibuk...tapi x sangke plak die masih berdendam ngn aku...ish ish ish...Aku betul2 x faham la.

Skrg die da bahagia bersama-sama ngn org2 yg sayang die, keje pun da bagus, berpangkat, berduit tapi aku x tatau la pasal ape smpai skrg die masih berdendam ngn aku....Dendam ke? Dan aku pun x tahu waktu dulu sebelum dpt keje BAGUS mcm skrg ni, die anggap aku ni sape la kan...Kawan die or musuh die???

Lantak la malas nk layan org2 mcm ni...Org mcm ni baru boleh ckp " x pernah nk kalah " sbb selalu x puas hati ngn org yg pernah buat hal ngn die....aku create blog ni pun sbb saje je...nk kongsi pengalaman serta idea ngn yg lain...tu jer....So, aku da malas sgt nk memburukkan blog aku ni ngn kate2 kasar...nmpk buruk siot...K la...

*Walaupun kite berpangkat BESAR, duit menimbun2 alaways remember di mana kite sebelum ni*