In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

31 July, 2008

Ngantuknya...

Ya allah ngantuknya hari ni....sgt2 MENGANTUKKKKKKKK


Pagi tadi malas betul nk bangun.....Bdn terase sengal2. Kepala berdenyut-denyut mcm nk pecah....

TAPIIIII..........


Aku ttp ke office walaupun kurang sihat..Aku GAGAHkan kaki ku tuk berjalan....Skema gile ayat aku.....Sampai ofis pas breakfast aku PEJAMkan mata sekejap...X lame pun sbb tetibe teringat BIRTHDAY CAKE kak reena aku lupe beli.....


OHhhhhhhh tidakk.....ngn malasnya aku kuar g beli jap kek tuk Kak Reena (KKS)...Beli kat Old Town, PJ jer....Pastu sampai office kami ramai2 meraikan hari kelahiran K.Reena....Seronok betul die...

Aku plak..ttp mengantuk sampai lah lepas lunch aku tido kejap....

(diam2 tau...mmg x tahan sangat ngn mata ni..asyik nk terpejam jer. 3 hari berturut-turut x cukup tido).



P kejutkan aku sbb nk kene sambung prepare brg2 seminar yg TERGENDALA sbb ada PERUBAHAN pada EVENT FLOW....TENSION sungguh beta...menunggu begitu lama. Ingat lama sgt tido rupe-rupenya hanya 10 minit jer...ish ish ish ish


K lah sambung wat keje...Kepala kembali berdenyut-denyut...Rase nk hantukkan kat dinding jer....