In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

01 August, 2008

Leave...

Next monday aku cuti....so hari ni & esok adalah HARI PALING SIBUK...
Semua aku kene uruskan sebelum cuti ni...Kebetulan selasa hingga khamis ada seminar di PD..so, by this week aku kene siapkan PART aku...


Walaupun aku ada assistant, tapi aku kene lah siapkan PART aku...x kan nk minta dieorang buatkan plak akn...Pas breakfast pagi tadi aku mengemas bilik BDT yg bersepah-sepah...menyapu lah, mop lantai lah...semua aku buat sbb senang time all trainer g seminar...dieorang ade ssh sikit lah.


Da settle keje2 PEMBERSIHAN bilik, aku mula siapkan CHECKLIST for next seminar...Pas checklist da siap aku agihkan pada Azman & Malek...Minta bantuan...hihihiihiiiiiii. Aku kene make sure everything in order...Kalau x confirm kene panggil keje next monday....


Kebetulan next monday birthday our CEO, DND...So, kami ada arranggekan sedikit majlis sambutan hari lahir tuk our CEO...Tapi aku xder la...X per lah cume tahun ni jer aku x dpt celebrate sama2...Byk bende aku nk kene settlekan for MY MAJLIS nti...

So, x dptlah aku makan kek ais krim.......rugi betul la....hihihihii


Hopefully, hari ni & esok aku settlekan semua keje2 aku...kalau x kesian plak Aman nk kene settlekan plak...Esok Aman x der sbb cuti...Kebetulan die akan bertolak ke Kelantan mlm ni tuk hantar adik ipar die yg baru lepas bersalin tuh...Kesian Aman.


X perlah, lagipun x byk lah kene buat sbb aku dah agihkan pada yg lain...Kira x lah terbeban sgt nti. So, aku akan update lg by next week k...


X sabar nk balik kg, sbb mak aku nk masak LAKSA PENANG......sedapnya.