In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

22 August, 2008

Air Teh....

Jeng Jeng Jeng....
Korang nk tahu....hari ni aku teringin sgt2 nk minum air teh...
So aku mintak tolong untie (tea lady kat our ofis) yg buatkan...
Aku pun x tahu nape teringin sgt....
Aku mmg x leh minum sbb nanti perut aku sakit.
Angin....so aku just nk tapau bwk balik...minum kat umah x per.
Kalau sakit boleh mkn ubat & baring2...
kalau kene kat ofis aduhhhhh masak lah aku nk menahannya....


Bawah ni air teh yg untie buatkan khas utk aku...huhuhuhuhuhuhuuu..
Siap hantar ke bilik aku lagi...teruk betulkan...
Aku pun x sangke yg untie siap hantar kat bilik...
Terharu siot....betul2 x sangke


Kalau kat kg mak aku yg selalu buatkan...Aku x berapa nk pandai buat air teh ni...
Selalu asyik kurang...ade tu lebih susu lah, pahit lah...
Nasib baik lah en hafiz kite x minum air teh...
Air kegemaran P durian belanda & teh o ais...so mmg x der masalah kecuali durian belanda tu je...hihihihihihii...
Last2 mak aku jgk yg buat best...Untie buat pun best jgk...

TQ untie....tq tq tq tq so muchhhhhhhhhh....


Inilah die air teh yg untie buatkan khas utk aku....huhuuhuhuhuhuhu. Sgt sedap