In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

07 August, 2008

Hurmmmmm....



Yaahooooo p dah balik from PD. Dia sampai tadi aku tengah syok practice menari kat tingkat atas ofis aku...Sedar2 tgk die da ada kat depan pintu bilik training....so berbungo la hati den tgk dio da sampai ofis...hiiiihiihiiiii. Makin bersemangat aku menari tadi...cewaahhhh.


So hari ni aku berpuasa...Pose gantilah. Tinggal berapa hari lg kite akan menyambut bulan ramadhan, baru skrg aku ni sibuk2 nk ganti...pandeiiii betul la. Whatever lah cik tipah oiiiiii.....janji aku ganti..


So, hari ni aku ajk P temankan aku buka pose kat luar. Mcm malas nk berbuke di umah...So, cadangnya aku nk makan nasi ngn ikan bawal goreng masam manis + kailam goreng ikan masin....aku cume nk mkn ikan jer...BOLEH????


Ade ke makan ikan jer...mmg lah aku akan makan nasi tapi sikit jer lah, yg penting ikan tuh akan menjadi hidangan utama aku....huhhuuhhuuuuu...


Pastu nk singgah pasar malam nk beli tempe & tauhu. Aku nk masak tempe sambal for bersahur...then goreng sayur sikit. Bersahur aku x mkn byk pun sbb x lalu lah...Pepagi nk sumbat semua tuh dlm perut & mulut...hurmmmmmm sgt2 payah..Aku paling senang kalau bersahur just minum air soya & niat jer...tgk keadaan lah kan. Bukanlah hari2 beb, lembik nti. Tu bergantung pd makanan aku semasa berbuka lah.


Hurmmmmmm nti dah kawin, En Hafiz kite tuh akan bersahur & akan makan nasi....P masa berbuke & bersahur wajib ada nasi....x boleh x makan. Aku x kisah sgt. Berbuka aku x mkn berat2 sgtlah tgklah pada perut aku....hhhuhhuhhuuuuuu


Kejap lg nk balik...Yaaahooooooo x sabar nk balik...yeahhhh yeahhhh & yg penting IKAN BAWAL MASAM MANIS akan ku kerjakan kejap lg.....yaahhoooooooo



Cau dulu...esok updated lg k....


~ ADIOS ~



Nota jariku : Baru sehari berpuasa, da melantak x ingat dunia, nti masa bulan ramadhan tgklah berapa byk akan aku bazirkan duit just for the food. Can't imagine it yet...hihhihiiiiiii