In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

12 August, 2008

sgt stressssssssss



Oh god.....

Mane lah aku nk cari kain hitam ni.....mase makin suntuk dah ni..Aaahhhhhhh tidakkkkkkkkkk....aku makin stress...Dah lah byk bende kene follow up ni...Dah lah nk kene prepare brg2 ke GALA di A' Farmosa ni.....Uhhhhhhhh sgt geram.


Mesti korang tertanye kain hitam ape kan????
Mesti korang akan ckp kan berlambak2 kain hitam kat kedai...bukan ssh nk cari. betul x?
Mesti korang akan ckp lg kedai kain lg la melambak-lambak....pilih jer nk yg mcm mane?


Itu mmg lah aku tahu...x pyh ckp pun x per. Masalahnya kain tuh nk di pakai ngn baju kebaya oren..Tu semua costume tuk tarian joget pahang semasa di Melaka this weekend....Mcm mane ni??? Nk g cari sendiri kete x der sbb bakal mentua pinjam bwk g keje. Kete die masuk workshop...Ni pun dtg naik moto ngn P ke ofis....bakal mentua aku x kan bwk moto sbb die x larat nk duk atas moto lama...bukan dekat2 tmpt keje die...nunnnn jauh di ukay perdana...jauhkan...kesian aku nengoknya. So aku ckplah ngn P bagilah abah p bawak kete aku jer....


So, g mane sehhhh.....x nak lah ajk P g cari sbb nti naik bosan plak die...Dah lah semalam aku meyusahkan die cari track bottom for me...abis aku rayau kat Parkson di Subang Parade...tapi masih x jumpe yg aku suke....aku kesian tgk die. So, bermula tghari ni aku kene carilah kain hitam tuh...x kisah lah skirt panjang ke? janji ade kain...x kan nk pakai ngan seluar plak kan....eeeiiiiiii sgt geram...aku x suke last2 minute mcm ni...menganggu konsentrasi aku...*betul ke aku eja tuh*. Tapi nk wat mcm mane kan? kene cari jgk ni....


Why last minute?????


K lah mule2 aku nk pinjam kain 1 of my ofismate, tapi x bwk2 sampai lah hari ni...suddenly die ckp kat aku, sedikit perbualan.....



" muat ke fa?" : my ofismate

" x cube lagi mcm mane u kate x muat plak " : aku

" mmg lah sbb si khaty pakai ngam2 jer ngn die & confirmlah u x muat fa! : my ofismate

" so aku mcm terdiam lah. *mmglah aku x kan muat sbb ' my bum bum ' lebar dr khaty tuh...tu jer masalahnya....bukan lah ape* " : aku



So, aku pun malas la nk tergedik-gedik menanya lg....so tghari ni aku nk kuar g cari....hopefully aku akan jumpe jgk kain hitam tuh......


pepagi aku dah stress....


klah just forget it...tarik nafassssssssssssssss.....then lepassss.........


kene yakin boleh jumpe kain hitam tuh.......