In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

14 August, 2008

Demam jugak akhirnya...



No No No No......



Ape yg x ku ingini telah terjadi....uhuks!!!
Aku DEMAM.
Semalam pas buke pose badan aku panas membara-bara....tekak makin perit.
Then aku mandi lama2 tuk hilangkan panas badan aku...tekak makin sakit.
Pas mandi aku pakai baju panas 2 lapis...huuhhuhuuhuuuu.
Nk bagi berpeluh sikit badan aku ni.
Pas tu aku makan ubat demam, selsema, batuk & ubat sakit tekak....then aku baring2 dulu.
Byknya ubat kene telan. Bdn aku mengigil kesejukan...

Tetibe terus teringatkan my mum & dad kat kg...
Bertambahlah aku sebak & sedih...
Time2 DEMAM ni lah aku akan teringatkan mereka semua...
Sedihnya....uhuks!!!
*Bukan waktu sakit jer aku teringatkan mereka jer tau. Aku sentiasa
mengingati mereka.*


Perut plak masuk angin. Mmg sakit ya amat....
Biaselah kalau da sakit tuh, semuanya akan keluar sekali...
Tu yg buat aku x larat sgt2...
Malam tadi mmg aku x dapat tido...


Ngn hidung tersumbatnya...
Ngan tekak sakitnya...
Ngan batuk berterusan...sakit dada aku dibuatnya...
Kepala manyak pening & berdenyut-denyut...


Nk tido mmg x selesalah...lebih2 lg hidungku tersumbat.


Akhirnya terlelap....seingat aku last aku tgk jam sebelum aku terlelap....dlm pukul 5.00pg.
Sedar2 pukul 7 pg....badan berpeluh-peluh...rase lega sikit.
Cume batuk & selsema masih x ok lg.
So pas breakfast tadi aku terus makan ubat supaya demam aku x melarat-larat...


Hopefully esok pagi aku x derlah seteruk hari ni.
Sbbnya esok sampai ahad mmg aku akan penat serta kekurangan rehat...
Kami akan berangkat ke Melaka pagi esok.
So ubat perlu stand by awal2. X boleh miss waktu mkn ubat...
Kalau x confirm aku x kan larat buat keje nanti...


Doakan aku sihat sejahtera utk aku jalani tugasan aku semasa di Melaka nti....huhhuhhhuhuuhuhuhuhuhuhuhu...


Nota jariku : Jika kite mengalami kesakitan bermakna kesakitan itu adalah untuk menghapuskan dosa2 kecil kita...