In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

27 August, 2008

.....

Hurmmmmmmmm....KELUHAN lg???



Hari ni seharian department aku meeting...
Ehhh bukan meeting lah, tapi BRAINSTORMING....
Started from 11am sampai 1pm tadi....berhenti LUNCH kejap.
Then sambung balik sampai pukul 5 ptg tadi....
Biaselah minggu depan dah kene MENGADAP our CEO...
Skrg ni our BIG BOSS g mengerjakan UMRAH....
So, by next week confirm die nk tahu keputusan ttg BRAINSTORMING yg kami buat tuh.


Ada 4 topik utama dia...So, start isnin kami da discuss sama2...
Today continue lagi...esok tinggal 1 lg topik...SALES plak.
Perghhhhhhh....esok kenelah berfikir lagi...


Huhuhuhuhuhuhuuu...senak pemikiran ku.
Malam plak kene stay for BP...Aduhhhhhhh lagi lah senak.
Alkisahnya setiap kali kami meeting or ada discussion mesti akan ada 1 jug air nescafe.
Konon nk hilang ngantuk...yo yo jer.
Biaselah department aku kan, aku jer WANITA...
So, mcm biaselah kene buli jer la.


Bwh ni air nescafe yg aku buat...x tatau sdap ke x?
Tapi sentiasa diREQUEST tau...*kiranya sedaplah tuh??? Xkan x faham2 kot*
Agak2 nanti boleh BERNIAGA ke???? *ape plak ni mengarut sampai ke situ plak*



Ini adalah jug yg ke 2 (Air nescafe) ...yg 1st aku buat dah licin dieorang belasah....So, kenelah buat yg baru punya....cehhhh, suke sgt buli kite...Ala sambil mulut bising2 tuh aku ttp gak buatkan tuk mereka....huhuhuhuhuhuuhuhu...




Yg ni plak ada salah sorang TRAINER cube mengenakan aku...Siap tulis kat cawan aku lg. Ala mcm biaselah aku tahu sape yg nk kenekan aku ngn P....Dah la tulis salah. Ada ke tulis 'MG'....tu kan singkatan nama ayah aku....ntah ape2 lah...biaselah dieorang tuh...kalau x kenakan aku sehari mmg hidup x senang...Mula2 aku just tulis 'EFFA MG' jer..tetibe bile aku masuk balik dlm bilik tuh (selepas meRELOAD air nescafe tuh), tgk dah ada nama baru plak...hampehhh tul. Bile dah tahu siape punya angkara....apalagi...............
SERANGGGGGGGGGGGGGGG.....cubitan berbisa singgah di tangan sang PENDAJAL...

wahwaaahhhhhwahhhhh *gelak syaitan*




Ni aku buat pembetulan...Aku tukar 'MG' kepada 'B'....B panggilan manja P pada aku...hihihihhhihiii. *ngade betul*



Cube teka siapa JEJAKA yg mana satu yg mengenakan aku petang tadi....antara 2 org ni. *x termasuk P di tengah-tengah tu tau*



Itulah dia cerita aku petang tadi...Sebenarnya aku tgh boring skrg ni. Tgh menunggu prospeks or member dtg BP. Kebetulan mlm ni ujan plak...So, agak lambat lah org dtg kan......


K lah ...will update more later k....

Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa