In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

01 August, 2008

Durian oh durian....

OMG.....

Aku KEPINGIN nk makan durian...

Sgt2 teringin.....

Tatau la sejak 2 menjak ni bila nmpk durian jer aku terliur...tgk org makan aku lagila terliur...
So , rabu lepas P kesian tgk aku asyik sebut nk mkn durian....balik jer keje mlm tuh die singgah kat gerai2 yg jual durian....aku mmg la excited...Dah lama aku KEPINGIN...


Hurmmmm p beli 2 longgok RM18.00 jer...1 longgok ada dlm 7 biji....comel2 jer durian tuh....So, aku amik 1 longgok & P amik 1 longgok...Dia belikan tuk mak die....hiihihihiiiii.

Pas da beli durian terus balik sbb jam dah pukul 11.30 mlm....Mata mmg da mengantuk sgt2...Dah x larat dah...


Sampai umah, aku terus tukar baju & aku g dapur tuk kupas durian....

TERUK kan????

Mmg x boleh tggu esok pagi sbb mmg x boleh tahan. So aku kupas lah 3 biji sekali gus....hihhihiiiii...Tapi x der lah aku mkn sampai abis...Sedap betul isinya...walaupun kecik2 tapi mmg sgt sedap.


Balancenya aku simpan kat tempat sejuk beku dlm peti ais...Lagi sedap tau...Nti korang cubelah simpan kat tmpt sejuk beku tuh.

So, finally aku dapat makan durian....thank's P sbb sangguh melayan karenah B ni....huhhuuhhuuuu