In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

08 August, 2008

Hajat tertunai...

Yessss...


Finally dapat gak aku makan IKAN BAWAL GORENG PEDAS....aku x order masak masam manis sbb kesian plak ngn P...P x kan makan kalau x pedas...satu lg ikan tuh kene goreng garing2 sbb die mmg cerewet bila makan ikan ni....So, malam tadi mmg aku sgt berpuas hati dpt makan ikan bawal tuh....huhuhuhuhhuuuu..sgt2 kekenyangan.



Inilah die IKAN BAWAL GORENG PEDAS....tapi x pedas sgt plak...sbb cili api die just potong kecik2..However mmg licin lah ikan tuh...P mkn jgk tapi sbb die sakit tekak & selsema die cuma mkn separuh jer...So, aku lah yg menghabiskan ikan tuh...



Our dishes mlm tadi...Ikan bawal goreng pedas, sup ayam, kailan goreng ikan masin & sambal belacan....Sup ayam die mmg marrrrvvvvelousssssssss...sungguh sedap.



Pas abis melantak, P hantar aku balik sbb die mmg dah x larat sgt...Kesian aku tgk die...Suara makin hilang...Nasib baiklah die x demam. P kalau demam mmg die akan M.C lama..Die akan rest sepuas-puasnya kat umah...Almaklumlah P mmg jarang amik cuti...kalau cuti pun sbb aku yg paksa die bercuti....teruk betul. Mentang2lah aku ni 1 department ngn die...ish ish ish ish.


Balik umah aku tukar baju & duduk memerap dlm bilik sambil baca novel....sedar2 jam da pukul 12.30 pagi...Aku terlelap rupenya....Bangun & tutup lampu sambung tido balik....

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz