In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

19 August, 2008

Baju nikah...

Selsema...oh selsema.....
Bilalah nk sembuh ni...rimas betul kalau hidung tersumbat ni...
Nk bercakap pun x selesa. Lagilah nk entertain customer kan...ngn suara sengaunya...
X perlah, x lame lagi sembuh la tuh...


Smlm aku g survey tempat tuk tempah baju nikah aku.
Tempat yg biase aku tempah tuh dah x amik dah sbb dah terlalu banyak tempahan.
Nasib baiklah smlm aku jumpa satu kedai kat old town ni.
Masih boleh amik tempahan...seronoknya....


So petang nk g fitting tuk baju nikah aku & P sekali...
Hopefully jahitannya kemas & selesa dipakai nanti...huuhuhuhuuuuuuu
Baju nikah aku style BAJU KURUNG MODEN.
Kainnya aku just suh untie tuh jahit kipas belakang jer.
Hurmmmm x sabar nk tengok baju tuh bila dah siap nanti.


Tapi tulah takut x sempat plak. Kedai tu tutup pukul 9 mlm.
Pas balik keje ni nk g Mid Valley dulu sbb salah sorang LEADER nk belanja makan.
Makan lg?? Best betul la. Minggu ni kami di BDT makan free.
Biaselah kan sbb kami ni org paling dekat ngn leader selain kwn2 ofis yg lain...


Bwh ni contoh baju nikah aku...Cume kainnya tu x der lah mcm tuh..labuh macam tuh.
Susah nk jalan nanti...Nanti takut x terpakai baju ni pas selesai majlis nikah tuh...Membazir kan?
X elok membazir...simpan duit tu tuk bende lain...mane tahu tetibe last minute dtg kan....






Yang ni contoh yg paling tepat yg aku jumpe dlm internet. Cume kat bahagian leher tu aku x nak lah luas mcm tuh. Lehernya mcm baju gambar atas tuh..Siap manik2 lagi ...huhhuhuhuhuhuuuu. Aku mmg pakai tudung mase nikah & sanding nanti....


So, mmg x sabar nk g tempah ni...x tatau lah berapa untie tuh charge aku nanti. Hopefully x lah mahal sgt. Lari budget aku nanti...Aku nk tempah 3 pasang sekali...lagi 2 pasang tu tuk raya haji & majlis resepsi di Majlis Perkahwinan kawan aku di Shah Alam nanti...


K lah, aku nk sambung wat keje jap. Esok aku update kalau ader story baru k...


Bye bye...mwahhhhh....