In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

29 August, 2008

Oh friday....

Pejam celik pejam celik dah hari JUMAAT kan?
Cepat betul masa berlalu kan...


Today datang keje macam biaselah. Cume aku terbangun lewat hari ni.
Mmg x sedar langsung. Walaupun aku kunci jam tapi x sedar bile jam berbunyi.
Actually aku terbangun jam 5 pagi tadi. Perut aku memulas-mulas nk buang air.
So bangunlah buang ape yg patut. X elok kalau kite tahan2 ni kan.
Mmg aku da kunci jam kat my hp pukul 6.30pg.
Tapi tulah mcm mane aku boleh x sedar langsung...


So, aku bangun ngn kelam kabut cuci muka & terus ke dapur.
Smlm aku dah janji ngn salah sorang ofismate aku nk gorengkan nasi tuk die...
Die mengandung so aku takutlah die kempunan plak nanti.
So aku berusaha jgk tuk masakkan untuk ' mummy to be ' ni...*x tatau lah sedap ke tidak.Sbb masak pagi tadi mmg EXPRESS betul...hihiihhihihihi*
Pas dah siap masak, aku bergegas plak iron baju. Nasib baiklah baju hari ni aku pakai yg senang diiron...


Then aku mandi jam 8.15pg tadi...aduhhhhh dah lambat ni...
So bersiap lah cepat2 takut En Hafiz tggu lame kat bwh nti...
Tgh bersiap P sms die amik lambat sikit sbb perut die sakit...
Aaahhhhhh alhamdulillah....sempatlah aku bersiap...


Pas dah siap aku tgk jam dah hampir pukul 8.45 pg....aaahhhhhh merahlah punch card aku hari ni...So, aku call P tanya die dah kuar umah ke belum..,P on the way.
Sampai ofis betul2 jam 9.00 pagi...lintang pukang g punch the card...
Nasib baik sempat...huuuhuhhhuhuuuuu


Breakfast aku x beli sbb ada somebody belanja....yeahhhhhhhh...1 ofis makan free today....
*TQ RINIE....sedap nasi lemak tu...nti boleh la k.effa kirim..huuhuhuhuhhuuu*


Pergghhhhh kenyang betul pas makan nasi lemak pemberian RINIE...Then sambung wat keje balik...Time bulan puasa ni adalah masa aku tuk buat filling, filling & filling...


So, ptg ni my office ada wat PESTA makan buah-buahan tempatan. So, semalam aku dah g survey kat mane nk beli...Pas solat jumaat aku & presiden kelab akan g beli buah-buahan tuk kami makan petang ni ramai2.....


Hurmmmmmm...ape nk taip lg ni....

K lah kot....will update later lah !!!