In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

01 August, 2008

Cepatnya...

Cepat betul masa berlalu kan???



X sangke dah 1st August 2008...



Pejam celik pejam celik da masuk bulan Ogos kan?
Bila fikirkan mase bergerak begitu pantas...mane boleh turn back kan..

Mustahil tuh...kalau boleh aku lah org paling seronok...Tapi mmg x BOLEH...so forget it!


Bulan ogos ape yg istimewa & pahit bagi aku yer....let me remember it 1st!

Hurmmmmmm ape yer?? kejap kejap....

Birthday adik aku yg bongsu pd 14/08/2008 ni....
(Hadiah x beli lagi la...mcm mane ni? Aku ingat just belikan buku2 latihan jer kat die. Malas nk bagi hadiah merapu-rapu sbb x der maknanya...So tahun ni aku nk die belajar kuat sikit...hihhihiiiiii. Aku x leh ajar die sbb aku ni garang sikit...so, die jarang nk belajar ngn aku...die selalu mintak tolong kak ngah die...Walaupun aku x ajar die, atleast aku bagi die buku2 latihan serta rujukan. Oklah tu kan...Tapi kadang-kadang aku ttp bagi tunjuk ajar pada die jgk lah...)

Kehilangan My Bestfriend....
(Dah hampir 6 tahun mendiang pergi...Sgt baik & die adalah kawan terbaik aku selain P. Selalunya aku akan teringatkan die, time2 aku sekolah dahulu...byk kenangan manis & pahit yg aku tempuhi bersama die. Ingat lg waktu pergi berkursus bersama-sama di Kelantan...Die hampir lemas...Masa tuh, aku lah yg paling cuak sekali....Syukur die dpt diselamatkan. Tapi 6 tahun lepas mendiang pegi buat selama-lamanya. Walaupun x sama agama, lain jantina tapi die sgt baik. Die byk membantu aku dlm akademi. Bile teringatkan die , skrg ni aku teringatkan my ofismate, MENDIANG VIVIAN....hopefully mereka aman damai di sana. Skrg ni aku ramai kawan tapi BESTFRIEND boleh dikira. Yg selalu aku keep in touch Din, Aishah, Zali, Kak Zurinawati, Kak Zura, Kak Sha & kawan2 kat office lah.....huhuhhuhuuuuuuu ).


Sebenarnya byk kenangan pahit & manis tapi aku malas nk senaraikan dlm blog aku ni....biarlah aku berkongsi 2 perkara kat atas tuh....Yg lain aku jer lah yg tahu....


Klah, nk g mkn jap...lapar la. Mcm nk makan biskut TIGER lah....makan sambil cecah air teh o....hurmmmmm sedapkan.... :)