In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

21 August, 2008

masuk lambat

Hurmmmmmmmmm.....
Hari ni aku sengaja masuk lambat sbb malas nk masuk pukul 9 pg.
Tujuan utama aku masuk lambat :


1. Malas nk bangun
2. Badan & kepala sakit & berdenyut-denyut
3. Nk cuci baju yg menimbun-nimbun (baju byk gile x cuci sbb tempat ampaian manjang penuh je)
4. Nk tido lama2 sikit (time period lah boleh tinggalkan solat...)
5. Saje gatal nk masuk lambat sbb x selalu masuk lambat walaupun balik lambat.


Sampai ofis jam 10.40pg. Terus g pantry wat air panas & breakfast dulu.
Makan roti + kaya kemaman je. Nk alas perut sebelum makan ubat.
Dah settle semua aku sambung wat keje.
Double check balik brg2 yg nk bwk ke Johor. Weekend ni ada seminar 2 hari di Hotel Selesa, JB.
Aku x pergi, yg pegi our trainer je.


Brg2 dah cukup, aku wat filling plak. Just filling dokumen2 penting yg menimbun sebelah meja aku. Mcm2 ada. Start dari seminar, event sampailah bahagian logistik....

So, skrg meja aku agak bersih & kemas. Tinggal la saki bakinya yg belum aku filling.
Rasenya yg timggal cume sampah sarap je kot...huhuhuhuhuhuhuuhuuu...


So, hari ni kenelah balik pukul 7 ptg sbb masuk pukul 11 pg.
X perlah. Lagipun kat umah xder ape nk buat. Lagilah hari khamis kan.
Cite x best...*bukan x best tapi aku takut nk tgk cite 'KEKASIHKU SERU'*.
Seram gile...Asyik memeranjatkan org je cite tu.
Then baju aku dah cuci pagi tadi...penuh ampaian ngn baju aku...
Terpaksalah aku angkat baju2 my housemate yg dibasuh mlm tadi.
Nasib baiklah da kering...


Ape lg nk cite ni...Dua tiga hari aku update blog tanpa gambar2 kan?
Mcm kurang menarik. Tapi x perlah...nti kalau ade gmbr aku pasti upload....


Klah...nk naik atas jap.


bye bye....mwahhhhh