In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

22 August, 2008

TQ so much...

Well....this week kami di ofis mmg tersgtlah murah rezeki...Boleh dikatakan hari2 our leaders belanja makan. Starting from last monday...our leader from tanjung malim belanja kami PIZZA. The whole office dapat makan PIZZA.


Then selasa plak leader from Sabah plak belanja lg PIZZA tuk BDT.
Ohhh god PIZZA lagi. Kami request chicken wings shj sbb da muak makan PIZZA.
Hurmmmm seminggu kami makan free...hiihhihiii...
Nways thank's to all leader kami yg belanja makan...terharu plak rasenya.


Then semalam leader from Johor plak belanja kami makan. Bulan ni this leader antara yg mendapat pendapatan tertinggi di WorldWellness. Tahniah kami ucapkan....


So kami g Rebung Restaurant di Bangsar. Hurmmmmm aku ni kira 1st time menjejakkan kaniku di restoran tu. Restoran yg dimiliki oleh Chef Ismail & Sheikh Muszafar (Angkasawan Negara) Mmg ramai gile org malam tadi. Kebetulan ada beberapa event tgh berjalan.
So kami just duk di bahagian luar restoran tu jer. Tempat ber aircond mmg da full. So duk lah kat luar jer. Tapi enviroment die mmg ada classsssssss....


Sampai jer depan restoran kami disambut oleh Chef Ismail & pembantu die. Wahhhhh mmg peramah betul Chef Ismail tu. & kebetulan our leader yg bawak kami makan tu kawan baik pada Chef Ismail. So mmg lah dapat layanan istimewa darinya...


Bawah ni antara beberapa gambar yg aku sempat snap malam tadi....



Itu die LEADER yg aku maksudkan. Mmg sgtlah baik hati & x sombong orgnya walaupun dah senang sekarang...Wife die pun sama. Sgt baik & suke tolong org....Alamak tgk lah pipi aku yg tembam tu....no no no no pas ni kene diet ni...


P yg tgh khusyuk makan gulai siput sedut...Tu tunang my boss Lina. Hanya makan lauk jer. Sbb die punye dishes malam tadi mmg sedap2 belaka....



My boss tgh makan sambil borak2 cite pasal kejayaan, strategi for sales & gelak ketawa. Pastu ada sedikit buat ketupat...hihihhiiiiii....



Yg ni sisa makanan P...kulit siput sedut...P ckp sedap. Aku x rase lah sbb aku x berapa nk suke...huhuhuhuhuhu...Pastu aku suke ngn mangkuk kecik die ni...cute kan.



Yang ni plak Laksa Penang...P yg makan. Kuah die mmg sedap gile. Pekat & rasenya sebijik macam yg mak aku masak...Sedap siot. Aku dah x larat makan sbb da mmg kekenyangan mase ni....




Yang ni plak cekodok bawang & pisang goreng...Yg ni aku makan selepas aku makan lauk pauk yg sedap2 tu....cekodok die sedap walaupun nmpk mcm bodoh2 je...Aku cecah sos black pepper & sambal kicap....yummmmyyyyyyyy. Balik keje ni nk buatlah cekodok bawang ni. Mcm x puas jer makan malam tadi..hihihihihhiiiiiii




This is my dishes.. Aku amik nasi sejemput, ayam masak merah, telur masin sikit, tempoyak & tempe goreng....Hurmmmm mmg menjilat jari tau. Lagilah ada tempoyak kan.. Aku plak dah lama x perkena tempoyak ni... So mmg puas dapat makan malam tadi....huhhuuhuhuhuhu





This one plak P punye dishes. Tgk tu siput sedut yg P amik tu...nmpk mmg menyelerakan. Tapi aku x makan. Aku tgk P makan jer... Satu lg die punya sambal ikan bilis die mmg sedappppppp...Tu kalau makan ngn nasi lemak mmg lg sedap...Jarang2 sambal ikan bilis yg mcm mlm tadi kami makan tu, ada org masak tau.




So, itulah die alkisahnya minggu ini. Kami makan byk tau. Aku yg tgh diet ni pun x boleh nk diet sbb gara2 ini semua lah..Nways syukur sgt2 & thank's again pada semua leader2 kami yg sudi belanja kami makan....


TQ

TQ

TQ



Nota jariku : Time aku plak, nanti ujung tahun aku belanja makan besar-besaran kat umah aku plak....huhuhuhhuuhuuuuuuuu