In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

06 August, 2008

Durian Runtuh !!!

Hurmmmmmm aku aku sgt HAPPY & BERSYUKUR sgt2....

thank you god & not forget my management....nk tahu pasal ape????

JEng JEng JEng.....


Cubelah teka dulu.Hihihiihihiiii....


Well seperti pertengahan tahun lepas & yg lepas lepas lah....aku akan terima DURIAN RUNTUH....betul ke? Belasah jer lah.Hahahahahhaaaa.Sesedap mulut jer kan?


By the way bulan ni pun aku dpt DURIAN RUNTUH from my management....X sangke plak NAIK GAJI. WeeeehOOOOOOOO....bestnya. Byk gak lah. Alhamdulilah. Rezeki bakal pengantin *PERASANnyerrrrrrrrr*. Huhuhhhhhuuuuuuu. Itu pun selepas tgk PAYSLIP aku lah. Barulah tahu basic gaji aku bertambah. Bykkkkkkkkkkk. X sangke lah....


Aku tersgtlah suke...So, baru2 ni aku sedekahkan pada masjid. SYUKUR sgt2...X cukup ngn itu, my incentive pun byk jgk sbb SALES bulan lepas increased.....yaaahoooooooo...So, bulan ni boleh menyimpan lebih lebih & lebih......


Thank's again to my CEO, MD, GM & my H.O.D sbb masih memberikan sedikit KREDIT pada aku....Aku sgt bersyukur kerana sekarang rezekiku melimpah ruah di WORLDWELLNESS....TQ so much tuk kwn2 ofis....U guys so happening & cool beb....loff u all so much....muah muah muah....Ingat ujung bulan ni nk BELANJA all my ofismate BREAKFAST lah....amacam ok x?


Nota jariku : Syukur padaNYA kerana dimurahkan serta diperluaskan rezeki aku di dunia & satu lg dikurniakan org2 yg menyayangi diriku serta memanjangkan umurku....