In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

18 August, 2008

Perghhhhh.....penat betul badan aku ni...
Well from friday till now bdn sakit2.
Kurang tido, makan x lalu, bdn yg x sihat, batuk2 & selsema...
Tapi akhirnya event yg company aku organise tuh berjalan ngn lancarnya...

Alhamdulilah....semuanya ok


So, today our CEO bagi kelonggaran sikit tuk masuk lewat...semua staff ok! not me only..
So, by 12 noon aku sampai ofis...malam tadi mmg puas gile tido....aku bangun jam 9.30 pagi...
wahhhh sgt puassssssssssss
Bangun jer cuci kain sikit, breakfast sambil bace n/paper
Then siap2 ke ofis jam 11.30 pg. Tggu P amik aku tapi die lambat. Pukul 11.55 pg baru die sampai bwh apartment aku...eeeiiiii geram betul aku...


Sampai jer ofis terus mengemas brg2 yg kami bwk ke Melaka masa weekend lepas...
Selama di sana mmg best sgt2...cume keadaan aku yg hampir kehilangan suara gara2 batuk jer buatkan aku kurang selesa...
Pastu semalam my 1st day period...sakit perut...so moody...x larat sgt. NAsib baik lah last day kat Melaka perut sakit...kalau x tatau ape jadi pada aku.
Baru skrg leh update blog sbb da free sikit...


Gambar2 nti aku upload k...


Jap g nk balik umah. Nak rehat kat umah puas2 sambil sambung cuci baju...pagi tadi aku cuci separuh jer sbb tempat ampaian baju dah penuh...huhhuhuhuuuuu...


So, ok lah...esok aku cube upload gambar k....


* ADIOS *