In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

28 August, 2008

Lunch time...

Today aku lunch makan nasi goreng kampung hasil masakan aku...
huhuhuhuhuhu....hari ni masuk lambat sbb mlm tadi stay kan.
So sempatlah aku grg nasi kat umah tadi.
Sampai ofis aku terus makan nasi tu.
Sambil makan sambil buat keje...


Hurmmmmm satu lg GAJI dah masuk hari...
Yahooooooooooooooooo....
So pukul 1 tadi aku g withdraw duit aku.
Bulan ni our incentive x masuk sekali. Maybe management bagi next week kot.
X per lah...bulan ni aku mewah sikit...huhhuhuhuhuhuhuhu
Bulan ni dapat duit KUTU, dapat additional BONUS from AMAN...& incentive tambahan for GALA lepas *dapat ke??*....Bestnya.
KAYA & MEWAH betul makcik bulan ni....
X per x per, bulan ni kasi simpan lebih2 sikit.


Balik jer dari bank, aku sambung wat keje.
Tgh syok buat keje, tetibe one of our trainer bawak balik KFC.
yuuhuuuuuuuuuu bestnya. Rezeki maaaaa.....
So aku mkan lah seketul ayam grg spicy...
Sejak akhir2 ni aku jarang makan ayam...
Tatau lah kenape? Maybe x der selera la kot.

Bawah ni antara gambar2 makanan for our LUNCH....


~ BDT's LUNCH ~


Tinggal 4 ketul ayam goreng...semua tuh untuk AMAN. Hari ni aman berpuasa...so, kami tinggalkan tuk die makan waktu berbuka nanti...



Yg ni plak teh lemon ais....sponsor by Mr Car9....Hurmmmm pas makan KFC mmg masyokk kalau minum ais lemon tea ni....manyak masyokkkkkk....



Sampai sekarang perut rase mcm penuh jer...
Thank's to hazeri belanja KFC today.
Esok pun ada lagi salah sorang my ofismate belanja BREAKFAST.
Hurmmmmm rezeki sebelum berpuasa ni kan....


Hurmmmm well tomorrow our club cinta & bdt team akan organise PESTA BUAH-BUAHAN TEMPATAN....hurmmmmm sedap tul kan.
Dah tentu banyak buah-buahan tempatan petang sok...
Aku sebenarnya x sabar nk makan durian ngn ice cream vanilla...
X tatau la ape rasenya.....


Klah....jap g nk g beli DURIAN & buah buah yg lain kat tmn medan....

will update u tomorrow !