In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

25 August, 2008

New Sunglasses...

Jeng Jeng Jeng.....


My new sunglasses....siap melaram lagi lepas g amik last saturday...
Aku suke bekas die...warne pink lagi...siap ada pokka dot lg. Cukup garang warnenya....
Hurmmmmm cermin mata ni aku pakai waktu mengadap PC or tgh driving jer.
Bukan lah aku pakai setiap masa.
Aku ni rabun silau yg teruk.
Rabun jauh x lah teruk sgt. Still ok cume rabun silau je yg mmg x leh wat ape2.
So, kalau aku driving mlm2 kene pakai cermin mata, sbb aku akan jd rimas kalau x pakai....



1st time melaram ngn cermin mata baru aku...Thank's to P.




Inilah die bekas cermin mata aku. Cute kan??? Mase mula2 die tunjuk pada aku, aku sedikit terkejut sbb warne bekas tu mmg 'GARANG' gile...huhuhhhuhuhu...Nways i like k.