In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

20 August, 2008

Selesai 1 perkara....



Perghhhhh
...

Lega betul da settle 1 perkara.
Smlm ingat nk g fitting for baju nikah tapi x sempat sbb aku g carrefour cari kain & tertempah cermin mata.Hihhihiiiii...

Mule2 nk check mata jer. Then terus tempah sbb cermin mata aku mmg da uzur sgt...
Pastu P tambah sikit...hhhuuhuuuuu..syg P sgt2.
Pilih punye pilih terbekenanlah yg warne dark blue...aku terus amik..

Pasal leader nk belanja makan kt mid valley tu, die just deliver the pizza kat ofis jer...
TQ Mr. HAD...huuhuhuuuuuhuhuuu.


So, hari ni aku stay sampai mlm...then aderlah mase tuk g tempah baju nikah & 2 pasang lg baju.
Lama gak lah mase fitting tu. Aku ni sedikit cerewet..hihihihihiii...
Ala bukan selalu nk cerewet pun.
Mesti lah kene ikut selera aku...Hari paling bahagia tu bukan selalu dtg. So kenelah buat sampai perfectkan...hihiihhihhiiii..


Pas da settle fitting, aku bg deposit RM100 dahulu for 3 pasang.
Hurmmmmm melayang lg RM100. Semalam for cermin mata je melayang hampir RM400.
Nasib baik P baik hati sgt2...So die byrkan separuh. Huhuhuhuhuhhhuuuu
Nanti balance aku bayar mase baju da siap. Ala lambat lg. Awal disember baru aku amik.


Dah settle semua aku balik semula ofis. Malas nk singgah minum kat mamak murah tu aku masih kenyang.
Hari ni MD belanja makan NASI DAGANG...sgt sedap...Dah lama x makan.
Aku mmg x leh makan nasi tu sbb pulut kan.
Tapi aku belasah jugak sbb terliur siot tgk org makan.
Lagi lah tgk kuah nasi... perghhhhhh bau die....harum gile.
Nasib lah aku x naik gile...hihiiihihhihiiiiii.


Weekend ni nk g kenduri kawin salah sorang my ofismate kat wangsa maju.
Balik dari kenduri nk singgah Focus Point tuk collect cermin mata aku..
Sgt x sabar...huhuuhhuhuuuuuuu...
Ala aku pakai time driving & mengadap PC jer...
Aku ni rabun silau yg teruk siot...
So bila drive malam2 hari mmg kene pakai cermin mata...
kalau x confirm ntah ape2 waktu driving....


K lah, nk makan roti + kaya kemaman jap...
Skrg ni macam TERLAPAR plak.


bye bye mwahhhhhhh......