In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

13 August, 2008

batuk batuk batuk

Ohhhhh tidak...

Aku sudah terkene virus batuk....uwaaaaaahhhhhhhh....
Aku mmg x suke sgt2 kalau batuk..Sgt letih & dada akan sakit jgk nti...


Alkisahnya, mmg lah aku da mula sakit2 tekak start a few day before, tapi x lah teruk sgt.
Tapi last 2 day aku g makan KFC @ New Town PJ lepas...
Aku orderlah 1 set ayam grg spicy.
So airnya mmg lah air berkarbonat kan?
Hurmmmmm well letak ais plak...mmg lah sedap kan?
Hilang hausku....


Tapi malam tuh aku da mule batuk2..
Tekakku makin perit...ahhhhhh lemas sungguh...
Satu hal kalau aku batuk, akan lambat baik..tatau lah nape...pastu batuk plak batuk yg jenis gatal tekak...eeeiiiiiii sgtlah geram kan..
Sebab kejap kejap batuk...sampai sakit2 dada aku ni....


Hopefully x derla terbawa-bawa batuk ku ni semasa programme this coming weekend...
Hopefully batuk ku ini x menganggu tugasku semasa program di Melaka nti....
Yg paling aku risaukan ialah takut akan DEMAM semasa program tu nanti....uhuks!!!
Nti akan menyusahkan kawan2 aku plak.


Skrg ni mmg musim org batuk2 & demam kot...maklumlah kalau musim buah ni kan?
Melantak x ingat dunia pastu mmg lah akan ader effectnya...betul x?
Mcm aku lah...akibat DEGIL sgt...skrg dapatlah 'BUAH TGNnya'.....


Balik ni nk g Farmasi my sis amik ubat batuk, demam & antibiotik...kene prepare brg2 ni before ke Melaka nti....


Aku x nak DEMAMMMMMMMM....

X suke

X suke

X suke

X nak DEMAMMMMMMM......



:( .... :( .... :( ....