In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

19 July, 2008

Ex housemate...

Last nite aku g amik bakul cenderahati for my MAJLIS nti kat puchong....So, dari umah aku ngn linda, my housemate....ada sorang lg Kak Yatie...Tapi kene amik dia kat LRT Tmn Jaya...So, kuar umah dlm 8.30mlm....Sampai LRT tu Kak Yati x sampai lg...So, tggu wat beberapa minit....Kak Yatie mmg x tahu yg linda ikut sama....Kami bertiga ni dulu pernah menyewa sekali. Tapi skrg Kak Yatie da pindah ke Pandan Indah sbb dpt keje gomen...Kat JKR...So, aku jarang dpt jumpe die...biaselah sibuk kan....


So, kami bertiga g puchong amik brg2 tuh semua dulu....Hurmmmm lama gak la kami kat kedai tuh sbb aku kene pilih 1 per 1 bakul tuh tuk dptkan yg chantek2....hihiihiiiiii...Pilih punya pilih & da round 1 kedai baru tersedar perut makin lapar & hari makin lewat...So, we decided to balik la kan....Dr Puchong ke Pandan Indah amik masa dlm 15 minit kot...ntahla bantai jer labu....Kene hantar Tuan Puteri Yatie tuh balik umah ngn bakul2 tadi tuh.Yg aku punya aku mintak tlg Kak Yatie hiaskan ngn bunga dip kat bakul tuh. Biar nmpk cantik la kan.Itu tuk VVIP yg dtg umah aku nti....So, aku pun mmg teringin nk makan kat Oldtown White Coffee mlm tuh..nasib baik la ada kat area situ....So, kami singgah makan la dulu....Then order la menu ape yg nk makan....Sambil tggu makanan sampai kami borak 2, gelak2, kutuk sesama sendiri....tu biaselah klu da berkumpul ni kan.....


Makanan sampai , kami pun ape lg MELANTAK la....aku order Bihun Tom Yam....x sedap la..Kak Yati order ASAM LAKSA , Butter & Kaya Toast (Double) for 2 sets....byknya?

Linda mula2 order Tuna Toast, tapi dia mcm terliur tgk aku & kak yatie mkn, then die pun kasi order mee kari 1.....So, mlm tadi mmg kami mkan byk...Perghhhhhhh x larat nk drive la....Nasib la mata x berapa nk mengantuk sgt...sbbnya x perkene 1 gelas Kopi O Ais....so, x ngantuk sgt la kan.....

Pas mkn aku hantar Kak Yatie balik dulu...Then baru la aku balik ngn Linda. Thank's God masa drive x mengantuk...Maklum la mase tuh jam dah pukul 12.30 tgh mlm...P asyik sms aku kat mana...Risau plak dia...Sampai umah pukul dlm 12.55 tgh mlm...Tukar baju, cuci muka & gosok GG pastu aku call P then baru la aku tido....

Linda & Kak Yatie....Muka masing2 yg agak chubby...hhhhihiiiiiiii.
Cute kan mereka berdue....


Linda tgh menikmati Mee Kari die....Tgk la muka die tuh...mesti sedap sgt2 kan linda???


Muka aku yg merah padam sbb mkn bihun tomyam yg masam,pedas & panas...Tembam plak pipi aku ni...


Bila dpt berkumpul balik ngn ex housemate aku yg lain...ada sorang lagi. Tapi dah kawin la....duk Shah Alam skrg ni....Miss her so much. Die preggie skrg.Wahhhhh bestnyer dgr die da preggie....