In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

05 July, 2008

Beli HP lg???

Gile betul la aku ni....
Ish ish ish tau x semalam aku buat keje gile lg...ahaks!

Nk tahu ape die...
Pas abis keje semalam aku & P terus g Carrefour Subang...
Nak tahu wat ape???
Jeng Jeng Jeng....

I brought new HP...huhhhuuuuuuuuuuuuu...
Bukan la LATEST brand pun...da lame da brand tuh kuar kat pasaran, cume baru skrg nk beli...cewahhhhh...
Aku beli NOKIA brand model 6500 slide...Harge dlm RM1k +++..
Hp yg aku idam-idamkan selame ini....

Finally aku dapat jgk beli semlm.....X sampai 1 hour aku g beli...selalunya aku cukup cerewet tau nk beli HP..tapi semlm x sbb aku da survey HP tuh 6 bulan lepas....*lamenya*
Tggu harge die turun sikit.....

Pas tu, balik umah terus charge..Then aku call my sis, Ina...Bagitahu pasal my new HP...bile dgr model tuh..die terus ckp "gile ko long.Mahal siot hp tuh...ko kan nk kawin.Wat ape beli hp lg? Ina said....
Aku gelak jer...Boleh plak aku ckp "ala saje je nk beli".Padahal mmg da lame aku idam-idamkan...mmg gile.
Borak-borak ngn Ina hmpir 1 jam..x sedar plak...Pas da letak phone aku tgk DVD sampai pukul 11 mlm...pastu masuk bilik kononnya nk tido, tapi gayut dulu ngn P...kejap jer.
Hihhhiiiiiii.......

* itulah aku smlm..buat keje gile lg...beli hp baru...Adakah aku membazir?*

JAWAPANnya : ............................................

Korang bagi la jawapan korang sendiri.....