In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

12 January, 2009

2nd Day (Team Building)

2nd Day kami semua terlibat ngn team building plak....V all semua main PAINTBALL....
Sebelum ke lokasi paintball, kami g breakfast @ Golfer Terrace, Clubhouse...Aku x makan byk sbb mcm dah terbiase plak...Maklumlah dlm proses berdiet...Tapi sejak aku berdiet 2 month ago, aku dah mcm terbiase makan sikit. Bila x abis jer aku tolak ke tepi jer...X pun Mr. P saya akan abiskan. Pas kami breakfast, kami terus ke padang di mana lokasi paintball akan dimulakan....



Sebelum g menembak-nembak, kami makan dulu...huhuhuhuhuuhuu




Aris boy bangun pagi tuk breakfast ngn kami semua...Sian die.





Kaum wanita tgh sarapan sebelum bertempur. Marina nk bawak baby g bertempur sekali ke????....





Sesi penerangan dari instructor, Mr Edmund. Lame gile die berceramah. Naik mengantuk kami menunggu tuk bermain. Almaklumlah mmg byk rules & regulations yg kene kami patuhi sebelum bertempur....Tu semua tuk keselamatan kami jugak....





Selepas hampir 1 jam 1/2 mendengar taklimat, kami diagihkan kpd 4 group... Aku group yg ke 3. Mcm biaselah selepas pembahagian group, kami semua bersiap sedia memakai kelengkapan sebelum bertempur....Masa briefing tu aku kecut perut jugak lah. Sbb mcm sakit jer bile kene tembak, tapi aku nk jugak main sbb x pernah pun merasa main paintball ni. Korang nk tahu kelajuan peluru paintball tu boleh mencecah hingga 300 km/jam tau...Laju gile tuh. Ko bayangkan kalau kene shooted dari jarak dekat...X ke senak kulit...Pastu for sure lebam2 kulit badan kite bile kene tembak. Aku kene tembak kat bahagian hidung...siot betul. Nasib baik lah pakai mask...Kalau kembang sebelah hidung aku....huhuhuhuuhuhuhuhuhuu.


Bwh ni aku ngn Cat tgh bersiap sedia sebelum kami turun berperang...







Team aku (group ke 3) mula bertempur dulu ngn 1st group....Berdebar-debar tau sebelum games bermula. Mmg rase mcm di medan perang jer....Group aku tumpas & 1st group yg masuk final. Kemenangan berdasarkan kiraan mata yg tertinggi.





Posing ngn CEO & MD sebelum bertempur.....





Group ke 2 yg MENANG games paintball...Dasat betul strategi mereka...Bayangkan dieorg attack seorg demi seorg. Tapi mmg seronok main games ni....Sesuai tuk mereka yg gemarkan aktiviti lasak...Tapi bagi mereka yg ayu2 tuh x payah main lah....x sesuai nti. huhuhuhuhuhuhuhuhu






Group pertama kalah ngn 2nd group mase final games.





Last briefing sebelum bertempur....Ni dah masuk final games.





Ready tuk bertempur bile marshall tiup wisel. Masing2 cari tempat berlindung....





Group yg menang bawak pulang BIG HAMPER....Tahniah P & kawan2 yg lain. P mmg akan menang sbb die mmg hantu PS 2...terutamanya games2 menembak ni.





My CEO tgh menembak...Just nk cube2 jer...






Sebelum pulang, amik gambar beramai-ramai sebagai kenangan....




Pastu dah settle semuanya, kami pulang ke hotel tuk check out. Then g lunch sebelum pulang ke PJ....Lepas jer lunch singgah Bandaraya Alor Gajah sbb P nk makan nasi grg kampung yg die suke. Aku makan cucur udang jer. Pas abis melantak kami beransur pulang. Then singgah umah my mum kat seremban tuk hantar lemang serta buah tangan from Melaka. Aku plak lepas melepaskan rindu pada Imran, kami pulang ke PJ. Nasib baik jalan x sesak....Reached home around 6 lebih kot. Penat giler rasenya....Badan lenguh2 giler.



That 's it cite weekend aku....Sgt best & happening....Harap2 next year akan lebih BEST lagi...huhuhuhuuhuhu