In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

29 January, 2009

Kembali....

Well well well....
Cuti panjang betul aku kat umah...
Aku mengemas bilik aku kat belakang, pastu mengemas stor mak aku...
Aduhhhhh sakit2 pinggang aku....Nk harap adik lelaki aku, mmg x boleh pun...
Die ngn adik ipar aku sibuk g memancing udang & ikan..tension betul
Sangatlah menyeronokkan...Asyik makan, tgk TV, layan Imran & masak2....
Wahhhh bestnya.....


Skrg ni si Imran sgtlah manja ngn aku...
Nk tido aku kene dodoikan...
Hurmmmmmmm bestnya. Sayang Imran....
Smlm Imran dah masuk 38 hari....Smlm jugak die kene 1st injection kat peha montok die....
Kesian Imran...


Mase lahir berat Imran cume 2.78kg shj...Smlm lepas timbang, berat die......
nk tahu????

Berat die dah 4.4kg....kejap jer dah membesar anak buah kesayangan aku ni...
So chubby pipi die...Ni gambar terbaru Lil' Imran



Ni tgh melayan perasaan die...Baru lepas menyusu...Kekenyangan la tuh




Ni tgh burpkan die...Baru lepas susukan die...Imran mmg kene minum susu formula sbb susu ibu x cukup pada die....Kuat betul Imran menyusu sekarang




Imran suka duduk mcm ni...Kalau die managis aku akan dudukkan die mcm ni....sure die akan terus senyap...





See.....mmg die suka....Die x heran & x nangis langsung






Yg ni plak nk menyusu....confirm die buat mulut die mcm tuh...





Mase Imran tido...Tgk pipi die, sangat lah tembam...






Imran paling suka nenek die mandikan...Tgk tuh, die dah boleh berdiri tegak...Baru 38 hari tau...Kepala die mmg keras betul.



Hurmmmmmm...nti aku sambung sbb boss aku panggil lah...
Chau dulu yer....

huhuhuhuhuhu