In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

12 January, 2009

Family Day 2008 (1st Day)....

On 10th january lepas, kami 1 office ade family day di A'Famosa Resort sampai ahad.
V all konvoi from office dlm pkul 11.00 mcm tuh...Then singgah lunch @ R&R Seremban. Pas makan kami gerak semula ke A'Famosa balik.


Reached there around 1.50pm. X der ramai sgt pengunjung yg dtg. Cume group kami jer duk bersidai kat depan water world & animal safari world...Bwh ni antara photo2 yg sempat aku uploaded.


Animal Safari World....




Baru sampai, masing2 tgh tunggu nk masuk ke Safari World...Aku, Nazri, Zoe & Ona x join sbb kami AJK kelab merangkap urusetia....Dieorang best sbb dapat jalan2...Aku buat keje lah. sedih2 tau. X per2, next year aku x nak jadi AJK lagi...Jadi ahli biase jer...huhuhuhuhuhuhuhu. Siap dapat tgk Cowboy Show lagi...Best tau...





Ni plak kaum wanita....pun sama tgh menunggu tuk masuk ke Safari World....'





Mr. P saya yg ntah ape2 posingnyer...Menghirup udara segar katanya...ish ish ish....





Car9 with his son, Aris....Budak manja & comel...Mummy Aris x ikut sekali sbb ade keje nk kene settle...agaknya yer lah.





Officemate aku yg lain...Muka happy sbb dapat jalan2...





Tgk tuh, bukan main lebar senyum masing2....kami AJK yg kesian sikit...




Beratur beratur....tggu turn tuk masuk....



Mase ni, aku tgh busy sediakan kunci2 bilik mereka, set up hall...Malamnya kami ade dinner di Clubhouse, Beverly Hills Condo....So, AJK kene make sure everything in order...Aku & Zoe incharge bahagian hadiah, pendaftaran serta turut serta membuat persembahan....Penat siot tapi sgt enjoy....


Pas ni aku wat entry khas tuk Dinner jer....

xoxoxoxo.....