In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

07 January, 2009

Moody !!!

Hari ni aku sgt lah MOODY with P...
Don't no why tapi x leh nk tgk muke die...
Rase mcm hati ni sakit sgt....hihihihihihiihihiiiii.
Mcm teruk sgt plak bunyinya....Gaduh besar ke????
X lah GADUH pun cume ape yer????....ntahlah...
Actually aku ni sgtlah manja ngn P tau. TERSGTLAH MANJA. X tipu pun...*kalau korang nk tahu lah*.
X leh lah P tinggikan suara sikit pada aku, mesti aku akan sebak...
Aku pun x tahu nape?..Maklumlah duk jauh ngn my family. So duk sini sorang2, yg ader cume P & his family jer....My parent jauh, cume dpt dgr suare jer....Tu bila P tertinggi suara or termarah aku, aku akan cepat rase sbak....so emo okkk!!!. P know's me well....Dia dah masak ngn perangai aku ni....Die x pernah merungut pun.P sgtlah penyabar orgnya...Actually aku terlalu bertuah sbb dapat P...Aku lupe sebenarnya, kat ofis ni aku ada seorg ibu & ayah yg sgt penyayang serta prihatin...Mereka berdua dah anggap kami ni semua mcm keluarga die. Terharu siottt!!!..Aku cukup senang ngn mereka berdua. Bukan nk bodek tapi aku mmg maksudkan ape yg aku taip tuh...Ade yg akan ckp aku nk bodek tapi sebenarnya x der faedahnya nk bodek2 ni. Keje kene ikhlas barulah boleh keje ngn best....


Puncanya, hari ni aku ajak die g hantar kete aku sbb ade masalah brek, tapi die manjanglah meeting sampai ptg jer. Bosan betul tau..
So, aku ok lagi lah...Pastu aku ajak g tgk costume for family day nti tapi die ckp esok2 jer...
Aku terus tarik muka..sbbnya die nk practise menari ptg tadi. Bukan aku x leh g sendiri, masalahnya aku naik moto ngn P hari ni. Kalau aku ade kete, aku x susahkan die pun....sedih tau.
Nways aku mendiamkan diri jer...Ptg tadi mase die tgh busy practise menari aku senyap2 kuar ke Old Town. Aku singgah Guardian la, carrefour express la, watson la, kedai kasut la & last
sekali aku singgah kedai pakaian beli seluar slack...konon nk hiburkan hati aku lah...Dasat betul g hiburkan hati ngn bershopping...ni x boleh diamalkan ni....rosak2!


Pastu hp asyik berdering2...P lah duk call, nk tanya aku kat mane? Tapi aku malas nk angkat. Konon nk MOGOK x nak pick up phone...Sampai skrg aku x tegur die. Aku diam jer. Esok P cuti sbb nk submitt form permohonan berkahwin. Aku keje lah sbb byk bende nk di settlekan dulu before pegi Family day....


Hopefully, MOODY aku ni x berpanjangan lah...Kesian plak aku tgk P tadi. X duduk diam aku nengoknya...Muke risau sbb aku x berckp ngn die. Padan muke die..sape suh x layan aku...Rasekan !....*jahat betul cik effa ni*.


Hurmmmmmmm....esok kene tumpang housemate tuk g keje...Balik keje nti aku balik sendiri lah. Tapi esok ade practise menari lah...Dah tentu balik lambat...X per2 teksi melambak....*konon x nk suh P amik aku balik keje*.Huhuhuhuhuhuuuuu.....


K lah, harap2 my moody akan ok x lama lg....hahahahhahahaaa...ntah ape2 kan. Whatever lah...Korang nk comment?...Silakan...Aku x kisah pun.