In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

13 January, 2009

Kebenaran Bernikah

Hello fellas,

Hurmmmmmmm, hari ni awal gile aku dah tercongok kat office. Aku kuar umah jam 7.40am. Awal kan?. My housemate siap ckp "Fa, awalnya?...Ohhhhh ko bile Apiz x der mmg awal ke office kan?"...Tapi betul la tuh. Kalau Mr. P saya kuar outstation mmg aku akan dtg office awal. Saje jer.


Next week aku kene amik cuti sbb nk g Jabatan Hal Ehwal Negeri Sembilan tuk amik borang permohonan tuk berkahwin. Skrg aku dah boleh apply sbb last week Mr. P saya dah dapat SURAT KEBENARAN BERKAHWIN from Jabatan Agama Islam Selangor. Aku ingat nk amik 1/2 day jer. Tapi memandangkan kat Seremban, baik aku amik cuti full day terus...Mcm berdebar plak. Padahal x der ape2 pun. Pas tu kene buat HIV Test dulu then baru submitt all the document pada Jurunikah tuk sign.


Skrg tarikh dah confirm. Aku kene bawak ayah aku merangkap WALI aku nti. N9 x perlu saksi borang. By the way, semua tu aku nk settlekan dalam bulan ni jugak. Malas nk buat last minute, nti kelam kabut plak. Baik aku settlekan semuanya dlm this month. Pas ni byk lg keje nk aku follow up....


Bwh ni SURAT KEBENARAN BERNIKAH UTK LELAKI LUAR NEGERI / NEGARA yg P dapat last week