In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

02 January, 2009

Shopping again ....

Last tuesday, P ajak g beli brg2 hantaran @ Piramid...Kami berdua amik cuti. Lagipun cuti kami melambak-lambak...P punya cuti siap burn sampai 12 hari...ruginyaaaaa.
So, kami gerak dlm pukul 10.40 pg...Awal kan g Piramid...
Senang sikit cari parking. Kalau x jenuh nk mencari...
Sebelum tu singgah Umah P amik duit...Kate nk shopping kan...
Alang2 sampai sane aku bincanglah serba sedikit ttg majlis aku nti ngn parent P
Borak punya borak sampai x sedar plak....


Sampai Piramid org x berapa ramai...Then pusing punya pusing kami masuk JJ.
Jalan2 & sambil cari kemeja & tie En Hafiz saya.
Akhirnya P pegi kat bahagian POLO...He luff POLO brand.
Mmglah tgh offer gile...So, En Hafiz saya naik rambang bijik mata memilih yg mane menjadi pujaan hati die....
Akhirnya P amik kemeja belang2 warne baby blue...So sweet!
Then dah jumpe kemeja, P ajak g cari tali leher plak...So aku ikut jer lah sambil mata duk melilau cari my stuff punya plak....
Then jumpa jugak brand sea master kot harga dlm RM99.99 (no discount okkkk!!!!)....Tapi P ckp ok jer...Then aku pun ok jugak lah.


Lepas dah jumpe brg2 yg nk dicari, aku plak sibuk cari for my nephew. So gile okkk!!!!
Byk jenis & design...Finally aku belikan Imran mitten & baju + new born cap. So cute.....
Shopping punya shopping sampai aku punya handbag & kasut x beli2 jugak.
P janji nk bawak aku g SOGO this saturday...Tu pun lepas keje lah....Weeehooooooooo bestnya nk shopping lagi...Boleh lah aku beli 1 pasang sandal utk aku & P for Family Day @ Malacca on 10/01 nti.....huhuhuhuhuuhuuu....


Pas settle, P hantar aku balik Seremban. Kete aku masih injured. Sedih okkkk sbb kete aku tu asyik meragam..Bukan lah major kerosakan pun, cume ader bunyi2 sikit. Aku ni rimas sikit kalau ader bunyi-bunyian pelik pd kete aku tu. So, P kenelah hantar aku balik kg. Kesian P....huhuhuhuhuuhuhuuuu. Skrg ni aku sgt merindui my car.....


So, reached kg dlm pukul 2.00 pm...Sampai jer my parents tgh lunch, so P & Qila makanlah sekali...Aku plak terus mengerjakan si Lil Imran...rindu sgt pada die.



Closing x tatau nk taip ape lah.....

XOXO