In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

16 January, 2009

Fitting baju...

Okkkk....enough ttg Twilight & the very hensem edward tuh...
Skrg ni aku nk cite ttg aku plak...huhuuhuhuhuhu...
skrg ni aku tgh busy membuat preparation tuk majlis aku yg tggal cume 2 month....
Aduhhhhh cepatnya mase bergerak kan....Skrg ni aku dah mula berdebar-debar....


Esok pas jer abis keje, aku & P akan ke bridal shop @ nilai....Esok nk g pilih semula baju yg aku nk pakai waktu bersanding nti....exspecially belah aku nti. Hari tu aku dah pilih, aku amik silver songket....cantik jugak. Tapi esok aku nk tgk lagi sekali sama ada amik silver or red songket....Kene cuba & pilih yg betul2 aku berkenan dulu...then baru decide mane nk pakai....


Belah P plak, aku pakai lace + songket...warne purple....Cantik baju tuh. Mcm sesuai jer ngn aku...huuhuhuhuhuhuuuu...Perasan betul la. Cume baju P plak warne die agak gelap, so x sesuai plak ngn Mr. P saya tuh....Die nk pilih yg cerah sikit warne purple tu....So, esok aku akan tolong pilihkan tuk P.


Pastu dah selesai fitting baju semua, aku nk singgah Nilai 3 nk beli bunga pahar. Hurmmmmmm byk sebenarnya dlm kepala ni....


  • Bunga pahar ~ merah / putih : 100 sets (letak kat pelamin.Sape yg merenjis jer dapat okk)
  • Bunga pahar ~ purple : 50 sets (Nk bwk waktu bertandang belah lelaki nti)
  • Gabus putih ~ 16 keping (nk letak brg2 hantaran)
  • Corsages ~ Utk letak duit (Nk bagi org penanggah)
  • Lilin wangi ~ Nk beli colour merah (Cenderahati for VVIP means for kwn2, sedare mareku & pihak lelaki)
  • Bunga manggar ~ 50 jer
  • Paper bag ~ 600 set

So, itu adalah antara brg2 yg nk kene beli esok....Ala ni berapa ratus nk bawak ni. Hurmmmmm x perlah esok baru fikir nk bawak berapa duit ni....