In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

07 January, 2009

practise...practise

Hello darlings....
Mcm dah lame jer x update blog aku ni...
Nways skrg aku tgh bz buat persiapan for Family Day this coming weekend
So, byk lah keje nk kene settlekan.
Setakat ni persiapan hampir siap...cume ader sikit2 lg jer lg


Kali ni, mase DINNER kami diberikan task tuk menari berkumpulan
So, aku ngn kumpulan akulah...x dibenarkan bergandingan ngn En Hapiz saya...
Sbbnya nti ade yg ckp aku ni x leh berpisah ngn buah hati aku...
Mane2 pegi mesti nk berkepit jer...
Maklumlah keje satu office, satu department & satu bilik...
X takkan lah mase task menari ni pun nk satu group ngn en hafiz saya kan?
Nways buat pengetahuan semua, aku ni x kisah org nk ckp ape...lantak ape dieorg nk ckp. Janji jgn sampai aku hilang sabar..that's all.
Aku kenal benar ngn en hafiz saya...aku percaya die. P bukan suka ngn perempuan yg tergedik-gedik ni...Die rimas bile tgk. Satu die bukan jenis lelaki gatal...means yg suke mengorat perempuan x tentu pasal...tu bukan perangai P...I know him better.



Lagipun bile ade keje2 berkumpulan yg office organise kami berdua mmg akan dipisahkan.
So, aku x kisah pun....Nk kate jeles x der kot, mmg x der sbb nk jeles...setakat ni aku x jeles pun sbb aku kenal all my officemate....huhuhhuhuhhuuuu


Ttg tarian yg kami kene persembahkan nti, bagi kumpulan aku, kami pilih tema bollywood....hhuuhuhuhuuuuu..kali ni aku nk merasa pakai costume bollywood plak....
Siap mintak kebenaran from him lg...manelah tahu kan P x suke...Nways die x kisah tapi ade batasnya lah...


Smlm aku ngn group aku dah mule practise menari...bayangkan lah this saturday nk performed tapi baru smlm nk practise...maklum lah masing2 busy ngn keje, pastu cuti hujung tahun lg...so, mase practise kami sgt terhad...termasuklah group2 lain...Nways kami akan buat yg terbaik...group aku x meletakkan harapan yg tggi pun nk menang, tapi kalau dah menang kami terima jer.....huuhuhuhhuuuu...janji kami happy & puas hati...that's it!!


Ptg ni x tahu lg nk practise ke x? Sbb mlm ni office ader Special BP....Nti berpeluh-peluh plak. Maybe esok sambung practise. Ttg costume plak, mmg dah ader cume belum test lg....tgk lah mcm mane kalau sesuai aku pakai lah, kalau x kene cari yg lain lah...SEMPAT ke?????


K lah, esok will update more...

See ya !!!