In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

31 January, 2009

Release Tension...


Yeah yeah yeah.....
Pagi ni mcm malas nk bangun tuk g keje...
Badan rase penat2 jer.
Malam tadi reached home around 11.25 pm....Rase sgt puas main paintball malam tadi.
Ohhhh ni nk cite pasal kiteorang g main paintball di TT Sport Park, Subang.
Kami janji berkumpul di sana around 8.00 pm....Dlm 8.15 mcm tu semua pemain dah sampai.
Yg main cume 12 orang jer...ade beberapa org x dpt join last minute sbb ade hal masing2.


Kami dibahagikan ngn 2 group :

TEAM HITAM :
  1. Edman
  2. Nazri
  3. Najmie
  4. Ikhsan
  5. Hanif (Bakal adik iparku)
  6. Effa MG (akulah tuh)


TEAM BIRU :
  1. Car9
  2. Chico danieal (Midi)
  3. Aman
  4. P
  5. Hazeri
  6. Ona

Kami main 3 games sbb bullet dapat 150 lebih seorang. Mmg syok main malam tadi. Yg bestnya aku tertembak BUAH HATI aku kat kaki...Aku mmg x perasan langsung mase tu. Sbb silau sgt. Dah la kiteorang main malam...So penglihatan agak kabur....Nways mmg kami enjoy. Yg bestnya team aku menang ketiga-tiga set...Huhuhuhuhuhuhuhuhuuu...Aku x kene tembak langsung sebab pandai menyorok...hihihihihihiihiiii.


Tapi team biru mmg kiteorang x bagi chance langsung smlm. Kejap2 aku dgr marsyall jerit 'OUT' . Huhuhuhuuhuuuu...Mlm tadi main dlm keadaan silau, so penglihatan mmg terbatas...Nways aku belasah jer tembak. Lantak lah. Sbb mmg x nmpk langsung...Yg nmpk cume marsyall duk berdiri kat tepi padang.



Hanif paling best lah tgk die main mlm tadi. Betul2 bersemangat die main. Almaklumlah, 1st time main kan. Tapi aku tgk 2nd games, hanif betul2 mcm askar wataniah tuh....Sekejap jer die dah ke depan cari mangsa tuk ditembak.....Mase tuh tinggal Aman jer yg dari pasukan biru...Team aku tggal 2 org mase tu, hanif & edman jer...Kiteorang menang sbb Aman kehabisan peluru...huhuhuuuuuu.



Sebelum kami main, kami sempat tgk aksi2 dieorang yg PRO2 main...Mmg dasat siot. Kira mcm askar lah senang cite...Dieorang mmg tangkas serta bijak mengatur strategi permainan. Tapi aku naik gerun bile dieorang main tembak dekat2. Ader seorang mamat tu cedera kat telinga...Nasib baik lah pakai MASK, kalau x confirm x tau ape jadi.....Mereka semua mmg dah selalu masuk pertandiangan..Tiap2 tahun dapat 1 set aksesori baru...Ditaja okkkk!!!. Malam tadi dioerang siap nk jual MAKER (senapang) dieorang kat kiteorang...Korang tahu berapa dieorang nk jual????....RM2,000 satu unit...Gilo betul. Maker sampai RM2,000. Dieorang dapat free jer, tapi nk jual ngn harga RM2,000.00...Mmg x masuk akal betul. Mahal nk mampuihhhhhh. Kalau ikutkan harganya x lah semahal sampai RM2,000. Ape dieorang ingat kami ni x tahu ke pasal harga2 maker tuh...Kiteorng dah siap survey dlm internet semua dah...Mmg cekik darah betul la.


Games tamat jam 10 lebih...So borak2 kejap ngn marsyall, pastu terus g minum2 kat Restoran Pelita kat area GAZEBO, Subang. Skrg ni GAZEBO dah x der dah kat situ...Ade bangunan baru tgh dibina. Lepas masing2 dah makan, minum & borak2 kami terus balik umah. Aku dah mula rase bdanku penat & letih....Sampai umah aku terus mandi manda. Then gosok baju keje dulu sebelum tido. Aduhhhhhhh kene keje plak sabtu ni...Haiihhhhhhh....
So tu jer citenya..Dapatlah kami mereleasekan tension kami...Nti kami nk main lagi. Syok tu main. Tapi x leh lah selalu sbb cost die mahal jugak lah kecuali main ramai2....


That's it !!!