In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

02 February, 2009

Kuar jalan2...

Yeahhhhhh...
Today da masuk 2nd February....Makin dekat my big day.
Pelbagai perasaan yg aku rase mase ni...berdebar-debar, risau, suka & mcm2 lah..
X tatau mcm mane nk describe perasaan aku skrg ni...


Esok aku cuti tuk settlekan hal2 perkahwinan aku. Hari ni aku kene settlekan beberapa keje yg boss aku suh buat. Sebenarnya dah hampir siap, tapi berhenti jap sbb tetibe rase pening...Maybe mengadap PC terlalu lame kot. Rase mual2 jer....Ahhhhh jgn fikir yg bukan2 okkk!!!!...bukan loya sbb TuuuTTTTT!!!!...tapi pening sbb lame sgt mengadap PC ni. Skrg dah ok sikit. Hurmmmmm hari ni kurang comfortable sikit sbb aku mengalami PMS yg teruk sikit...Don't no y sakit sgt, tapi mood tu dah lari...


Smlm, aku & P g lepak2 sambil jalan2 ngn my boss...Mula2 boss aku ajak lunch kat umah. Smbil lunch sambil layan DVD cite OUTLANDER...best gak lah cite tuh...Smlm Lina masak asam pedas, udang goreng campur lobak & ikan goreng. Sedap Lina masak...Untung betul my boss. Aku makan sampai 2 kali tambah...Sbb sedap..huhuhuhuhuhuhhuhuu. Abis cite tu, kami kuar g TESCO Shah Alam...Aku nk beli brg2 sikit. Sedar2 jam dah pukul 5 ptg. Then kiteorg terus ke Summit USJ nk tgk movie plak. Smlm kami tgk movie 'SIFU & TONGGA'...best gaklah cite tu sbb ader 2 org pelawak terkenal, Apek & Nabil....Mereka berdua yg menhidupkan cite tuh...Kalau x confirm bosan. Abis jer tgk movie, kami terus balik umah sbb kepenatan.


Sampai umah, aku terus mandi manda sbb badan dah naik rimas. Pastu aku tidoooooo....
Itulah cite weekend ku...