In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

10 February, 2009

Makin DEBAB !!!

Last sunday aku balik jap ke Seremban...
Saje je balik sbb rindu ngn Imran & my parent.
Petang tu aku balik ke PJ balik...Sebelum tu kene jemput Encik P saya balik from Langkawi...
Aku bangun awal gile pagi tuh...Seawal 5 pagi aku dah bangun & siap2 balik Seremban.
Sebelum subuh aku dah gerak ke Seremban....
Sampai umah mak jam 7.00 pagi..macam laju jer aku drive kan?
Aku bawak kete P mmg lah laju...kete baru kan?...huhuuhuhuhuhuuuu
Pagi tu, aku ajak mak aku g Pasar Tani di Stadium Paroi...Aku nk cari daging salai.
Kononnya nk masak lemak keesokan harinya...
Pas dah sakan shopping kat Pasar tu, aku balik umah....


Pagi tu, si Imran bangun awal gile...Kesian ibu die mengantuk jaga die.
Skrg Imran dah pandai main or jaga lama2...
Dia nk ajak kite berbual ngn die...Pagi tu, pas menyusu die tido sampai pukul 11 pagi.
Aku mcm biaselah akan bantu mak aku memasak...
Menu LUNCH kami udang sambal petai, sup sayur, cencaru sumbat & tempoyak.
Hurmmmmmmmm bestnya....


Pas makan, aku main ngn si Imran....last2 aku terlelap...
Biaselah perut dah kenyang mestilah mata mengantuk kan...
Then aku tido sampailah jam 4pm...X lah lame pun.
Bangun2 mak dah prepared tea break...Aku masih lagi kenyang.
Terus mandi2 & bersiap nk ke LCCT tuk jemput P. Flight die from Langkawi 5.35 pm.
Sampai LCCT dlm 6.20 pm mcm tuh...
Aku sampai tepat pada masenya....Byk gak gift (coklat) yg aku dapat.
Pas dah amik P kat airport terus kami balik PJ...Aku kepenatan lah...X tatau lah nape.
Sebelum hantar kak reena balik, kami singgah dinner @ KFC sbb kak reena teringin nk makan chicken wing yg baru tuh...Aku makan nugget jer..
Pas dah makan P hantar aku & kak reena...balik tuh, aku layan tgk TV sampai pukul 11.
Then mata aku mmg x boleh bla lagi...ngantuk sgt.
Terus tido.....



Bakal PENGANTIN BARU....berseri x?...huhuhuhuuuhuhuh




Kak reena ngn chicken wing die....




Our's Dinner...






Ni ada gambar terbaru my nephew...makin DEBAB pipi die. Aku suka picit2 pipi die. Mase ni dah berumur 1 bulan 2 miggu 4 hari....




Tgk syok tido....sbb lama sgt berjaga.




Tgk Pipi Imran tuh...DEBAB kan???...mcm mane lah aku x picit2. Gerammmm okkk





Ni tgh tukar pampers die...berak daaa...Dah kenyang die akan membuang...tu lah keje Imran. Bangun, menyusu, berak & tido....hihiihihihhihiiii