In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

16 February, 2009

Shopping ngn Bakal PIL "Parent In Laws"...

Ahad petang aku samapi umah P jam 6.00 ptg mcm tuh...
Aku duk lepak2 dlm umah P sambil tunggu parent die bersiap-siap.
So kami gerak ke Mydin Mall dalam pukul 6.30 ptg macam tuh....
Kiteorang konvoi 2 kereta...Aku of courselah naik kete P. Abah P plak naik kete hanif ngn pakcik serta makcik P....So dlm kete aku, P, Hanif & mak P....


Sampai Mydin mmg lah sesak betul...Maklumlah hari ahad kan...Mmg lah ramai org.
So sampai Mydin jer, terus masuk & kami menuju ke Kedai Emas Wah Chan...
Wah Chan tgh buat promotion sampai ahad tuh sempena hari Valentine...
Sampai sane terus jer mak P ajak aku tgk gelang...
Aku tertanya-tanya jugaklah kate nk beli cincin nikah....Tapi aku x tanyalah pada Bakal mentua aku tuh...seganlah plak...
So Mak P & makcik die beria-ria pilihkan utk aku...Aku ni jenis x kisah sgt...
Asal cantik & x tebal2 aku ok jer....Tapi bila cari2 Mak P x berkenan plak sbb terlampau halus gelang tuh....Then bagi cadangan tuk tgk rantai plak...Aku lagi lah terkejut...Aku tanya P cukup ke budget nk beli rantai ni...itu pun kalau confirm beli lah kan...
P ckp die x kisah...Aku mcm terfikir balik...x kisah plak???
Pening pening aku dibuatnya...Last2 pilih punya pilih mak P ckp g tgk gelang balik...
Aku dah mula pening saat tuh...aku ikut jer...



Akhirnya Mak P, P & aku dah bersetuju nk amik tuttttttttttt....hihihihihihih agak2 korang ape yg P belikan tuk aku???...Boleh teka x???



Hurmmmmmm aku x nak UMUMKAN awal2 sgt...kalau korang nk tahu dtg majlis pernikahan aku nti pada 21hb Mac 2009 di Masjid Jamek Dato' Klana Petra Sendeng, Seremban k....