In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

21 February, 2009

My Start LG




Hi semua....
Korang tgk x My Star LG @ TV3 setiap ahad jam 11.00 mlm....Skrg ni da sampai grand final. Hurmmmmm x sabar nk tgk sape yg BAKAL menjadi juara nti.






Antara mereka berempat ni, siapakah yg akan mengungguli pentas MY STAR LG musin ke 2. Sama2 kita saksikan Grand Final My Star LG secara langsung di TV3 bermula jam 9.00 mlm....Jgn lupa yer....Aku plak sgt seronok sbb aku dpt pass masuk ke sana malam esok...Weeehooooooooo...TQ Nazri sbb sudi sedekahkan tiket tu pada aku & Khaty....Dieorang buat di PWTC. Dress codenya adalah GLAMOUR okkkk...Aku ni pening kepala nk pakai ape esok malam....


So, aku harap Adik Nashrin yg akan menang. X pun Wana pun ok jugak....Selamat berjaya !!!


Masih x percaya aku dapat tiket tuh?? (poyo betul la)